Oblivion "Specifieke Gevallen" Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 6 apr 2006.

  1. 36O

    36O Guest


    Nee ik heb geen moeite met het sluipen en schieten hoor, maar snap je met 1 keer schieten issie niet dood.....dan staat hij weer op en ben ik gedwongen om op hem in te hakken met mijn zwaard....en dat is niet bepaald stealth snap je?
    Iniedergaval de gaurds vinden van niet.

    P.S: coole bleach plaatje (avatar)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, misschien is je sneak skill te laag of je marksman skill te laag. Of staat er dat hij bewusteloos is? Want als dat zo is kan je hem niet doden en heb je hem nodig voor een quest waarschijnlijk.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.833
    Leuk Bevonden:
    9.209
    je kan dan toch nog een pijl schieten? Neem anders een sterkere boog. Ik heb een elven bow enchanted met 40 pt fire damage for 1 second. Er staan weinig mannetjes nog op daarna.
     
  4. robiator

    robiator Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben imperial en dan warrior maar hoe kun je dan je magika omhoog krijgen. mijn magika is 80 maar daar kan je bijna niks mej doen:'-( :confused: heeft iemand een manier zodat je magika omhoog gaat zodat je meer en beter spells kan doen??
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je intelligence x2 geeft je magicka. Dus gewoon wat meer punten aan je INT attribute toekennen als je levelt. Als je geen magier bent is die attribute waarschijnlijk niet je prioriteit in het begin, maar je kan nog altijd spullen enchanten met Fortify Magicka.
     
  6. Al3jandr0

    Al3jandr0 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Magetower !!

    Hellow peoples,

    Op gamespot kwam ik afbeeldingen tegen van een kasteel in de bergen (sneeuwachtige omgeving) Ik zit nu op 130 uur lvl. 45 ben een Ubermage maar heb deze toren nog niet gevonden, kan iemand van de gouden tip voorzien?
    Ben met name benieuwd naar het boek in de hand van de Frost Atronach.

    http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/theelderscrollsivoblivion/screenindex.html

    Ook heb ik de ring of perfection nog niet gevonden, kan iemand mij hier iets over vertellen want in de Roxey Inn quest vond ik hem niet, luck 140, dusss

    Grtz
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat de 'Orrery', die je alleen kan krijgen in een uitbreiding (die nog niet in Europa verkrijgbaar is)...
     
  8. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij ff mooi uitleggen waar ik die dagboek moet vinden voor The Thiefs guild (eerste opdracht).
    Ben er al een tijdje naar op zoek en word bijna gek
     
  9. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat naar het huis toe, en dan geeft je kompas een groene pijl aan naar een kastje bij de ingang van de kelder. Zorg dat je eerder bij de kast bent dan Methredel, en je hebt hem.

    Maar dit is een speciale gevallen thread. Je kunt dit soort vragen beter vragen in de thiefs guild topic.
     
  10. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok.........sry
     
  11. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de missie Information for a Price voor de mages guild, dan moet je ervoor zorgen dat vampire hunters uit de stad vertrekken. Als ik vertel waar de vampieren zijn, zegt die leider dat hij daargaat kijken, maar hij komt maa rniet opdagen. boeie d8 ik, heb ik zelf al die vampieren gesloopt, maar nu zijn die vampire hunters nog in town, en als ik met die leider praat, verschijnt er geen nieuwe topic over de dode vampieren

    hoe krijg ik die hunters nu weg?( behalve door te killen )
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die moet je ook vermoorden;)
    ook alle vampire. Als je alle vampire of/en hunters heb vermoord komt er een quist update;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dit moet ik ff kwijt: BAH wat was de quest 'Allies for Bruma' een %&^$%# quest. :mad:
    ik haat die Oblivion gates :{

    zo, dat is eruit :)
     
  14. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je dan niet blij met je sigil stones?:)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    och...ik heb er nu idd wel een paar O-) maar ik merk dat ik die dingen tot nu toe nauwelijks gebruik, gewoon omdat het me te veel moeite / geld kost om die dingen daarna weer op te laden :p

    ik heb niet eens gekeken wat voor effecten die sigil stones op mijn wapens zouden kunnen hebben :9, mss toch maar eens doen, wie weet zit er iets handigs tussen :D
     
  16. 36O

    36O Guest

    help ik moet vorrre een sidewqeust iemnasd persuiten ofdzoww......maaar eerwer staat disposition maxed ofzow watt moety ikkkk,, deoin dasnnnn?????/////////.........>>>>>>>>>,.<><><><.,.,.,.,.,.,..,.,;';';}{{}{}{}{{}}}}}}}{{{{{{}}}}}}{{{{{{}}}}}{{{{}}}}{{{{}}}}{{{}}}}{{{{{}}}{{
     
  17. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal typen misschien?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als zijn/haar disposition maxed is kan je hem/haar niet verder persuaden/briben.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Even in normaal nederlands vertaald:

    Help, ik moet voor een sidequest iemand persuaden ofzo. Maar er staat dan Disposition maxed ofzo, wat moet ik dan doen?

    Als het max is kan je niet meer verder briben/persuaden. Dus dan druk je simpelweg op exit en dan kan je verder vragen en dan zal hij wat hij achterzich verbergt, vertellen.
     
  20. Al3jandr0

    Al3jandr0 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallow Mensen,

    Glitch nummer 3 is gearriveerd, dit maal bij de Dark Brotherhood; de missie waarin je de elf Faelian tijdens zijn wandelingetje moet slachten.

    De bedoeling is dat je informeerd bij de bardame in het Tiber septim hotel waar hij altijd slaapt naar zijn "whereabouts". want hij is pas te vinden nadat je met die dame hebt gesproeken.
    De glitch is: ik stapte het hotel binnen toen er plots een stuk of vijf guards tegen allemaal andere dudes begonnen te knokken. Een de chick die ik moest spreken om verder te komen in de missie werd per ongeluk geslacht.

    Het groene markertje blijft nu staan in de lobby, maar mijn contactpersoon is overleden. Is hier niets aan te doen, liggen de doden niet ergens opgebaard waar je ze weer kan reanimaten ofzo? (dit heb ik wel eens eerder meegemaakt in een missie)

    Overnieuw beginnen (laatste save) is geen optie want ik ben inmiddels al weer tig levels verder.

    Heeft iemand hier ervaring mee??

    (kwam er per ongeluk achter wanneer je in de gevangenis hebt gezeten, je skills omlaag gaan en je deze weer door kan trainen, zo kan je door levelen als al je major skills al op 100 staan. Zo zit ik nu op +/- lvl 48,5)
     

Deel Deze Pagina