De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    BST(Britisch Summer Time)= CET(Central European Time) + 1

    oftewel het is allemaal een uur later denk ik. Maar ik zou voor de zekerheid wel op die tijd klaar staan ;)
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    is het nu weer 1 tegen 1:confused:
     
  3. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet mij niet Stefan;) Ik doe toch nog mee, alhoewel ik wel heel laat begonnen ben... Het wordt dus 1on1, is op zich wel beter, alleen inderdaad raar dat de auto nog niet bekend is. Van de andere kant is dat op zich ook wel leuk zodat het wat meer improviseren wordt... alleen mocht wel bekend zijn of het manual of automatic is. Wel zure bracket:9 Als ik win mag ik meteen tegen Ygdrassil.... In ieder geval heel veel succes iedereen!! We moeten er ff voor zorgen dat XBW bovenaan komt te staan;)
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo lang die Ygdrassil maar niet wint :) Die jongen is razendsnel, maar ik vind het laf dat hij bij bijna ieder wereldrecord die 'Shift Glitch' gebuikt.
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens Bizarre is dat niet echt een glitch, het zat er al in bij PGR1 en PGR 2. Je kan t zelfs bij Forza gebruiken. Bizarre weet er al lang vanaf, maar ze laten het er gewoon inzitten!
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het niet om, iedereen weet dat het crap is, en dat het niet tof is om dat in Race Against The Clock te gebruiken. Toch doen sommigen het, omdat ze perse eerste willen staan, ook al zijn ze eigelijk trager op die baan, dat vind ik sneu.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Yup, en de mensen die dan wel "eerlijk" rijden, hebben de kans niet meer om op die 1e plek te komen. En dus is het lame. Maarja, eeuwige discussie waar we het toch nooit met z'n allen over eens zullen worden.
     
  8. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat bij het aziatisch toernooi het wel gewoon 8 man tegelijk was. Dus wss is dat in Europa ook, de race is 3 ronden met de gallardo!
     
  9. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gaan we gelijk even oefenen. Heb er wel zin in. Een noop vraag maar hoe kun je straks naar de andere XBW members kijken?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    We moeten wel met z'n 8en!!!

    Bij de Aziaten stond ook dat ze one on one moesten racen, maar (zoals het ook op je 360 staat aangegeven) gaat het oude schema gewoon door. Dus gewoon: Met z'n 8en, en de beste 4 gaan door. Zoals al vaker gezegd moet je niet op de site letten, die is zo vaag. Netzoals die leaderboards tijdens de kwalificatie. De auto bij de Aziaten was trouwens:

    Lamborghini Gallardo
    South Strip Loop
    3 Laps
    8 Mensen


    Dit hierboven kan ik met 90% zekerheid zeggen, want wie weet moeten wij wel 1-1 racen. Maar die kans is klein!!!



    Edit//: Niek was sneller :+
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geluk voor jullie ;) Wat about collisions en gear-type?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Collisions: On
    Gear-Type: Any (want Chorus zei dat die Jappen midden op het rechte stuk hun versnellingsbak aan het jammen waren :'-( 8))
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Watr je nu zegt is echt onzin, ik wil wel een wedstrijdje voor je regelen hoor met Yggdrasil en dan mag jij shiftlitchen en hij niet. Je maakt geen schijn van kans. En als het niet gebruikt werd zou hij nog wel eerste staan, allemaal gelul.
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier dan even de volledige lijst regels:

    Las Vegas
    South Strip Loop
    8 personen
    3 Laps
    Collisions on
    Gear Type: Automatic (volgens mij)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Kijk, het is 100% de schuld van Bizzarre. Rijdt zelf eens in een auto, en kijk tijdens het schakelijk naar je kilometer teller. Je ziet hem ongeveer 1 tot een halve kilometer per uur terugvallen. In PGR3 is het bij sommige auto's 16km/h terugval :eek: Dat wordt de keuze tot gebruik van SG wel erg gemakkelijk. Ik gebruik het in de Xbox Live Career en in de RATC ook gewoon, tenzij ik tegen mensen rijd die ik ken, of als het met de XBW competitie te maken heeft.

    @ Gangster, je vergeet de auto :+
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar geef dan eens 1 goed argument waarom hij de SG wel gebruikt? Hij wint zo te horen ook wel zonder! Het gaat om het id dat iedereen gelijken kansen heeft, wat nu dus niet zo is. Check even de xbw challenge van deze week. Als je rechte stuk op gaat, moet je van z'n 5 naar z'n 6. Als je de SG niet gebruikt, maak het niet uit of je hem in z'n 5 laat of in z'n 6 neemt. Gebruik je de SG wel, loop je op een recht stuk gewoon weg. Kortom: Weg eerlijkheid.
    Als de SG-ers niet persé 1e hoeven te staan, waarom gebruiken "jullie" hem dan? Waarom 1e staan met een 59.00. als je ook 1e staat met een 1.00.00? Verklaar u nader.
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt toch zo snel mogelijk of niet? tenminste dat is het doel van een race game volgens mij
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, zit nu tegen die xDark Racerx te oefenen.. wat een freak :cool:
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Natuurlijk wil je zo snel mogelijk. Maar gelijktijdig zo eerlijk mogelijk. Als er een cheat zou zijn dat E klasse auto's A klasse snelheden zouden hebben, zou je die dan ook in RATC mogen gebruiken?
    Eerlijkheid tov. mensen die SG niet gebruiken is gewoon WEG!
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik kan zelf niet een wedstrijdje met hem regelen? Ik zeg toch ook dat hij snel is, en ik zeg ook helemaal niet dat ik sneller ben, ik vind het alleen triest om te zien als hij SG heeft gebruikt, en de nummer 2 op een paar hondersten zonder SG achter hem staat.

    Je moet een beetje voorzichtiger zijn met je grote mond
     

Deel Deze Pagina