Wat vind jij van Unreal Championship?

Discussie in 'Algemeen' gestart door *JeMaDo*, 28 nov 2002.

  1. party_animal

    party_animal Musicman

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg zal wel ERG overdreven zijn. Die dingen worden getest weet je wel en er zijn criteria waar het aan moet voldoen.
     
  2. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te genieten hier... speel 'm nog niet op het hoogste niveau maar geweldig spel.

    het is met een controller wel wat moeilijker dan op de pc

    Aantal bots kan je niet instellen... alleen bots aan of uit.

    Grafisch echt heerlijk... gras sprietjes enzo... mooi hoor.

    taunts? gebruik ik nog niet hoor... wacht wel op live en dan tetter ik wel gewoon door de mic wat ik je te vertellen heb hahaha.

    Ja je kan ook gewoon even snel een quick match doen.

    1 ding waar ik nu naar een paar uurtjes al niet helemaal blij over ben... voor je ook maar iets kan spelen moet je eerst een profile aanmaken... het is dus niet poppeke kiezen en fraggen... een paar kliks te veel voor een quick game zeg maar. (al kan je als normaal mens natuurlijk gewoon 1 profiel gebruiken.

    Maar zeker als je alle figuren wil uit testen is het een tikkie irritant. Maar das dan ook het enige negatieve dat ik kan verzinnen.
     
  3. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin hem echt megavet. Ik heb de demo van UT2003 gespeeld en je kan wel gezien dat ze een aantal dingen hebben veranderd aan de game. In sommige levels hebben ze dingen weg gelaten waar sommige andere dingen weer overbodig worden.

    Alleen waar je altijd over las dat de game op een bijna vaste 60 fps liep is echt niet waar als je een grote map hebt en die in spectator bekijkt zie je dat hij hapert en ook als je met meerdere speelt op 1 Xbox.

    Ik vraag me nog af wat het nut is van een Deticated server opzetten in een lan. Kan je dan met meer dan 4 xboxen linken ofzo? :confused:
     
  4. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou em eigelijk ook halen,

    maar ik kon Echt bijna niet kiezen tussen UC en SC...
    ik stond daar in de winkel en ik werd helemaal gek:confused::)
    haha wat irri man,
    maarja toch maar SplinterCell gehaald..
    maargoed UC had ik net zo mooi gevonden,
    ik denk dat ik em wel in maart haal jah,
    dan kan ik er mooi mee LIVE'en,
    heb nu n.l. toch ook net MechAssault binnen dus:p
     
  5. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel vet alleen jammer van die haperingen. is deze alleen ook al via xboxconnect te spelen of niet?? als je van knallen houd moet je deze gewoon hebben vooral tegen vrienden is super cool.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je ook instellen hoeveel bots je wilt hebben?
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn enige twijfel is nog de besturing, het is enorm belangrijk dat je snel en nauwkeurig kunt mikken/schieten.
    Ik ben namelijk ut op de pc gewent, en ik hoop dat uc een beetje in de buurt komt qya besturing.
    Graag jullie mening hier dus over...
     
  8. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net gehaald. Het is een vet spel, maar ik kan iets niet goed instellen. Als ik met mijn joystick omhoog kijk gaat ie ook omhoog. Ik speel het altijd omgekeerd als ik met mijn joystick omhoog kijk wil ik naar beneden kijken. Volgens mij is dit niet intestellen?

    Weet iemand met hoeveel man dit spel te linken is en hoeveel er op xboxlive mee kunnen spelen. In het spel zelf kom je volgens mij niet verder als 10 spelers.
     
  9. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em denk ik wel halen, maar kan iemand me zeggen of dat haperen echt irritant is of alleen als je er echt op let.
     
  10. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt heel bruut spel, ik had hem gehaald en na een uur dacht ik jesus wat een kut spel ik wordt helemaal afgeknalt, maar nadat ik ff flink doorgeoefend had kon ik opeens ook fatsoenlijk die lijers afmaken, SUPER SPEL, wel ff wennen dus,vooral als je de pc gewend ben, maar na effe oefenen heb ik er al behoorlijk wat "headshots"opzitten hehe,

    dit kan je dus wel instellen, als je een beetje moeite hebt met wat unreal allemaal kan, moet je ff de tutorial doen, leer je meteen wat je adrenaline voor nut heeft, je kan ds ook je controllers reversed instellen, gewoon ff naar opties en control,staat ut ergens tussen.

    Game is dus vet, niet alleen qua graphics (zoals de grassprieten die al genoemd werden) maar alles is gewoon heel strak gemaakt, geluid is ook super, dolby setje lekker hard en fraggen maar.

    Wat ook bruut is al je iemand killed of als je zelf doodgaat dat je behoorlijk wat bloed ziet (ook als je iemand gewoon raakt) en dat ie flink leert vliegen, leuke extra's,

    over de gameplay zelf, dat bombing run vind ik maar vaag, niet echt super dus, voor de rest nog net echt de nieuwe dingen uitgeprobeerd, kheb hem pas een dag, maar dat je bijvoorbeeld iedereen alleen een rifle geeft en dan daarmee moet fraggen lijkt me wel vet.

    dus zeker kopen als je van dit soort spellen houdt, tis wel ff wennen maar eenmaal gewend gaan we ons klaar maken voor maart 2003!!! DIE DIE DIE:)
     
  11. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het gisteren 1 keer meegemaakt, hele dag gespeeld, toen ie ff ging haperen viel ut wel op, maar was na 5 seconden weer weg en toen nergens meer last van gehad..
     
  12. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben dus de Mucnh waarover gepraat wordt ;)

    Stoere game without a doubt, mooie graphics, lkkre snel Unreal gameplay.... Soms last van frame-drops, en het is jammer dat je geen hoeveelheid bots in kunt stellen.... Toch ontzettend vermakelijk, vooral met een aantal vrienden in de buurt, en zkr weten een knaller voor XboxLive..... Daar zal die dan ook pas echt tot zijn recht komen; is nu echter al ontzettend leuk, houd je lange tijd zoet in je eentje, en met de LAN- en splitscreen optie wordt je wel zoet gehouden tot Live....

    "Second place is DEAD last...."

    mzzl Munsj and Abe
     
  13. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik iemand meelaten spelen in splitscreen ik kan het nergens vinden.
     
  14. Dark Cell

    Dark Cell Xbox Addict

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zouden toch voertuigen zijn waar je in kon.......????

    Ik zie niks.....

    Splinter Cell is beter........Metal Gear Sold Killer...8)
     
  15. RaMoNSTeR

    RaMoNSTeR GGGRRRWWWLLL

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem gister gekocht samen met Splinter Cell. Had een maand geleden Unreal Tournament 2003 op de PC al gekocht.
    Vind de XBOX versie niet vernieuwend, graphics zijn minder, gameplay grotendeels hetzelfde.
    Heb hem dus maar terug gebracht, voldeed niet aan mijn verwachtingen.
    Splinter Cell on the other hand, BREATHTAKING...
     
  16. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    SHIT IK WORD GEK ALS IK EM NU NIET KRIJG!!!!! AAAAAAAAAAARGH
    NET ALS MORROWIND EN SC!!!!!

    nog ff w8e tot 7 dec. en dan heb ik ze alledrie tegelijk8)
     
  17. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook vandaag gekocht en ik vind het een best mooi spel.
    Alleen het richten vind ik nog ff wennen het is net iets gevoeliger als bij halo.:p :)
     
  18. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    gewoon tijdens spel op start van de andere controller drukken EN HOPPAAAAA GAME TIME
     
  19. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Oja, had iemand nog iets kunnen vinden over die ADRENALINE?? in de gebruiksaanwijzing stond daar niks over in, toen maar ff via tutorial ,en ja hoor, daar komt het wel in voor, voor diegene die ook geen idee hebben wat ze met die pilletjes aanmoeten,haha, en wat je moet doen als je adrenaline vol is, hiero een toetsencombinatie die je moet doen als je adrenaline op 100 staat

    [​IMG]

    Agility is harder rennen
    Regeneration is DUH, logisch leven erbij,
    invisible moet ook lukken
    maar wat is berserk weet iemand dat? ik krijg dan een soort schild om me heen maar werkt ie dan ook als schild of is het ergens anders voor??

    p.s. misschien wist iedereen dit al, maar die dunnen geb.aanwijzing zegt er niks over, dus vandaar maar ff deze reply
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb uc (nog) niet, maar las in de ign review dat berserk grotere vuurkracht inhoud...
    Maar hoe werkt dit eigenlijk? Die meter is dus vol, en dan kan je kiezen of bv inviseble wilt worden???
     

Deel Deze Pagina