Maar het tot nu toe behaalde carreerpoints in een seizoen kun je toch ook zien bij my stats en dan bij race ?
Volgens mij heeft dat weinig te maken met career points, voor de masters in seizoen 3 had ik ongeveer 600 Race points bij mekaar gesprokkeld, maar na de masters had ik 986 career points, no way dat het masters tournooi aan het eind van het jaar 386 punten opleverd. Career points werken denk ik zo, als je bijvoorbeeld een bepaald tournooi wint, dan krijg je daar career points voor, win je het tournooi de jaren erop weer, dan krijg je daar geen punten voor. Maximaal kan je denk ik maar zo''n 1200 punten halen, want ik heb nog nergens gelezen dat iemand veel meer punten heeft gehaald.
Ik net in career vette moeite doen om in een of ander Event tegen de beste van de wereld te spelen, 2 wedstrijden gewonnen (alleen het dubbelen verloren) en krijg ik helemaal geen sterren of whatever... Daarna een extreem klein toernooi gespeeld en ineens stijg ik 44 plaatsen xD
wereld toernooi is niet voor ranglijst (aangezien niet idereen mee kan doen) Karige aan wereld toernooi is dan win je eigen match tegen een top tien speler, wint die Vesterman net van die tweederangs speler van dat andere team, verlies je de dubbel (doe nog geneens moeite) en win je zelf van die tweederangs terwijl Vesterman met 3-0 3-0 word weg geslagen En dan nog het lef om te zeggen dat ik beter me best moet doen
Het "wereld toernooi" is de Davis Cup. Ik irriteer me ook mateloos dat die Vesterman z'n potjes niet kan winnen, waarna hij je bestookt met z'n zielige mailtjes.... Heb ook al meerdere malen meegemaakt dat als we in de dubbel voorstaan, hij ineens erg veel (onnodige) fouten gaat maken, waardoor die dubbel dus alsnog verloren gaat. Die Davis Cup is het enige in het spel welke ik nog nooit gewonnen heb Dan kan je beter van je poppeke een Amerikaan of een Zwitser maken, dan staat tenminste nog Roddick of Federer naast je in de dubbel......
Kweet niet, heb 't nog niet geprobeerd, maar lijkt me logisch dat de beste van het betreffende land naast je staat
Ik heb in seizoen twee meegedaan en toen stond ik in het veld met Jansen (ook bagger) maar ik heb Wereld toernooi wel gewonnen aangezien ik het geluk had dat Vesterman wel van die tweede rangs tenniser kon winnen. Dus ik won van de betere en van de slechtere, verloor de dubbel en won weer van de betere --> drie punten
Ik heb het wereld toernooi gewonnen door gewoon mijn eigen singles te winnen. Die Vesterman wint altijd wel 1 single. (bij mij iig)
Hmm je hebt een wereldtournooi en de Davis Cup, jullie hebben het over de Davis Cup. Wereldtournooi komt in jaar 5.
Qua gameplay is het precies hetzelfde. Alleen kan je niet dubbelen en er zijn maar 4 personages waarmee je kan spelen.
Ik sta nu dan eindelijk 1e en heb de achievement gehaald Maar het was redelijk pittig vooral in de halve finale toen ik tegen Moya moest wat een echte ''thriller'' was! 1-3, 3-4, 4-3 en 4-3 In de finale won ik ook weer van Tim Henman(ook 5 setter), maar goed ik moest er wel voor werken Trouwens als je een wedstrijd speelt dan krijg je na afloop dus de statistieken te zien en dan staat er dus ook total points. Zijn dit dan wel de carreerpoints of ? Ik kreeg gisteren voor een wedstrijd 110 poiints....
Online gaming Misschien een rare vraag,maar kan je met zn vieren via Xbox-Live tegen elkaar spelen?(double dus)
Wel als je teamgenoot naast je zit op de bank (geloof ik) Je kan geen partner zoeken via Xbox Live iig