http://www.xbox.com/en-US/promotions/bringithome/default.htm Filmpjes van de E3 zullen gelijk op Xbox live verschijnen, zoals veel van jullie denk al weten. Maar in de E3 tijd, krijg je ook gratis Xbox live gold!............................De amerikanen dan! Ik ben t een beetj zat, die Yanks worden altijd voorgetrokke Of het is japan. Wij hebben nooit eens een voordeeltje ofzo... Laatst ook, toen MS de Xbox Diamond card kreerde, waarmee je korting kreeg op o.a. burger king, MC donalds etc....alleen voor de amerikanen...
Check de kalender voor de vette evenementen die we voor je hebben gepland in je gratis Gold week. Wil jij voor je land uitkomen op het voetbalveld en een reis naar Berlijn winnen? Check de Xbox Cup. Beginnen is heel makkelijk – volg gewoon de onderstaande instructies. Als je al Silver lid bent, word je in die week automatisch een Gold lid. Breng op je Xbox 360 een breedbandinternetverbinding tot stand. Open je gamerprofiel op het dashboard en selecteer de optie ‘I want to join Xbox Live’. Meld je aan via Passport en bevestig je gamertag. Daarna geef je op welke lidmaatschapsvorm je wilt. Daarna word je van 8 tot 15 mei aangemeld als gratis Gold lid.
Lees ons artikel over wat er beschikbaar wordt de komend weken, dan wil je echt wel Live lid worden. http://archief.xboxworld.nl/news/8018/microsoft-laat-storm-aan-marktplaats-media-los-tijdens-e3/
Die Amerikanen hebben George Bush als president...Ik gun ze elk voordeeltje wat ze krijgen, de arme stumpers.
Met hun gemiddelde overgewicht van 85 kg krijgen ze kortingspasjes voor de Mc Donalds en de Burger King, de ironie
Nu heb ik dus al Xbox live gold...krijg ik dan de dagen die "gratis" zijn extra bijgeschreven op mijn acc.? Of betaal ik nu eigenlijk voor wat zilver members gratis krijgen?
Kreeg vandaag ook mailtje voor de week gratis xbox gold. Maar ja heb toch al gold maar is wel leuke actie van Adidas! En voor de peeps die geen gold hebben!
ik vind dat je voor die 60/70 euro zeker live moet nemen met de 360 .. live is bij bijna elk spel de leukste game mode
zeker waar. mijn mening is dat als je een 360 hebt, internet en live silver, je btr gold kan halen, heeft veel meer voordele.
De meerwaarde is geweoon enorm. Een game als PGR3 heb ik nou +/- 300 uur gespeeld. Zeker 250/270 uur daarvan is online. Race against the clock meegerekend Je speelt dus veel langer met bepaalde games waar je toch hetzelfde bedrag voor betaalt bij de kassa.
Xbox Live is echt een meerwaarde voor de X360. Kijk nu maar eens naar het hele E3 gebeuren met de marketplace, dat is echt uniek voor een console! Daarnaast verlengd Xbox Live de langdurigheid van elke game behoorlijk. Xbox Live is een van de steunpilaren voor X360.