Voorgetrokken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Inf1nity, 4 mei 2006.

1. Inf1nity

Inf1nity Guest

http://www.xbox.com/en-US/promotions/bringithome/default.htm

Filmpjes van de E3 zullen gelijk op Xbox live verschijnen, zoals veel van jullie denk al weten. Maar in de E3 tijd, krijg je ook gratis Xbox live gold!............................De amerikanen dan! Ik ben t een beetj zat, die Yanks worden altijd voorgetrokke :mad: Of het is japan. Wij hebben nooit eens een voordeeltje ofzo...
    Laatst ook, toen MS de Xbox Diamond card kreerde, waarmee je korting kreeg op o.a. burger king, MC donalds etc....alleen voor de amerikanen...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nederlanders ook .. dit wordt gesponserd door adidas

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Check de kalender voor de vette evenementen die we voor je hebben gepland in je gratis Gold week.
    Wil jij voor je land uitkomen op het voetbalveld en een reis naar Berlijn winnen? Check de Xbox Cup.

Beginnen is heel makkelijk – volg gewoon de onderstaande instructies. Als je al Silver lid bent, word je in die week automatisch een Gold lid.
    • Breng op je Xbox 360 een breedbandinternetverbinding tot stand.
    • Open je gamerprofiel op het dashboard en selecteer de optie ‘I want to join Xbox Live’.
    • Meld je aan via Passport en bevestig je gamertag. Daarna geef je op welke lidmaatschapsvorm je wilt.
    • Daarna word je van 8 tot 15 mei aangemeld als gratis Gold lid.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  5. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Die Amerikanen hebben George Bush als president...Ik gun ze elk voordeeltje wat ze krijgen, de arme stumpers.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met hun gemiddelde overgewicht van 85 kg krijgen ze kortingspasjes voor de Mc Donalds en de Burger King, de ironie :'-(

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jongens wij krijgen ook een gratis weekje live .. dus ze worden niet voorgetrokken :eek:

8. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, inderdaad.

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, dat stond toch ook al in z'n mail die ieder Xbox Live member kreeg?

10. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wil ik zo'n kaart, lkkr de blits doen als je bij de MAC bent met je vrienden;) _0/...Priceless_0/

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Nu heb ik dus al Xbox live gold...krijg ik dan de dagen die "gratis" zijn extra bijgeschreven op mijn acc.? Of betaal ik nu eigenlijk voor wat zilver members gratis krijgen?

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
  13. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag ook mailtje voor de week gratis xbox gold. Maar ja heb toch al gold maar is wel leuke actie van Adidas! En voor de peeps die geen gold hebben!

14. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je voor die 60/70 euro zeker live moet nemen met de 360 .. live is bij bijna elk spel de leukste game mode

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    zeker waar. mijn mening is dat als je een 360 hebt, internet en live silver, je btr gold kan halen, heeft veel meer voordele.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De meerwaarde is geweoon enorm. Een game als PGR3 heb ik nou +/- 300 uur gespeeld. Zeker 250/270 uur daarvan is online. Race against the clock meegerekend :) Je speelt dus veel langer met bepaalde games waar je toch hetzelfde bedrag voor betaalt bij de kassa.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Xbox Live is echt een meerwaarde voor de X360.
    Kijk nu maar eens naar het hele E3 gebeuren met de marketplace, dat is echt uniek voor een console!
    Daarnaast verlengd Xbox Live de langdurigheid van elke game behoorlijk.
    Xbox Live is een van de steunpilaren voor X360.

Deel Deze Pagina