ik weet het niet zeker, maar sinds dat xbox live het weer doet merk ik zeer zeker verschillen. ik speelde project gotham racing 2 en ik merkte gelijk wat veranderingen: 1) in het keuze menu van single player en multiplayer zie je ook dat "content download" weer geel is! dit was grijs, want ik heb alle content voor dit spel al gedownload. ik klikte erop en je zag ook alleen maar de paris booster pack en de long beach booster pack. maar toch is het geel. ook bij andere live gamers was dit het geval. 2) grafisch zien de banen en de auto's er ineens strakker uit. de handlings van de auto's zijn veranderd. probeer ens zelf. pak de porsche gt1 en rijd de nuerburgring. normaliter als je in volle vaart over het gras reed, remde hij snel af en klapte je in de muur en je bleef glijden. dit is naar mijn mening veranderd. de auto's zijn beter te handlen op de baan en ook op het gras. je kunt nu full speed op het gras heen rijden, en je word niet meer richting de muur gezogen. 4) ook kreeg ik meer kudos, normaliter zat ik rond de 2000 en nu kreeg ik 3000 zowat bij elke race op de nuerburg ring. 5) het trillen van de gamepad is ook wat verminderd. het voelt allemaal wat rustiger aan in je hand, ook bij extreme bochten of botsingen. al met al zijn de banen smoother en de auto's makkelijker te besturen. kan voordelig zijn, maar ook nadelig. ook slechtere spelers kunnen hun wagens beter besturen. daardoor hoef je ook niet echt meer de skills hebben voor deze game. nadelig of voordelig? ik weet het niet. ik zou zeggen probeer het uit en geef je mening. vooral de mensen die dit spel dagelijks spelen zullen het gauw merken. de porsche gt1 is o pde nuerburgring veel makkelijker te recoveren en ook als je echt van de baan vliegt draai je niet gauw meer een 360 graden spin, maar kun je nog tegensturen en volgas de baan weer op.
uhmm niet gemerkt, maar heb PGR2 al een heeeele tijd niet gespeeld, en samen met mee nog een heleboel, ik denk niet dat het nu nog uitmaakt maar geld dit eigelijk voor de 360, of xbox1(ik weet niet of PGR2 compatible ofso is voor de 360 ), maar volgens mij zal het gwoon aan jou liggen, ik denk niet dat de wagens beter gaan sturen, want dan zou de hele code verandert moeten worden
Denk niet dat dit wr is sorry dat ze btje spel gaan verandereen en aantal kudos. Met alle respect maar volgens mij houd je jezelf voor de gek. Aantal trillingen mmm nee gloof ik niet. Misschien het live gedeeldte,,,
nou, bij de de zogenoemde lente update heeft microsoft ook de xbox live servers vrijgegegeven voor game developers, om ervoor te kunnen zorgen dat ze volledige vrijheid krijgen hun games te verfijnen. dit is een stukje text wat op de team xbox site staat: In the face of escalating game development costs, expanding teams and ever more complex hardware technologies, Microsoft Corp. today delivered a pre-release version of the first XNA Studio tools and unveiled the XNA Framework to attendees of the Game Developers Conference 2006 in San Jose. Microsoft also announced that the company is opening its Xbox Live. Server Platform to game developers and publishers, allowing them to innovate and extend the Xbox Live experience in their titles. Dat wil zeggen dat game developers nu zelf hun eigen content kunnen toevoegen en/of verbeteringen voor games kunnen maken.ze kunnen ook gebruik van de xbox live server maken, om live functies van games te verbeteren, alvorens ze op de markt worden gebracht. hierdoor kunnen game developers hun games beter optimaliseren en beter maken omdat ze alles op het live netwerk kunnen testen.
Er is niks veranderd, heb net ff gekeken. Ja het is waar dat content download nu geel is, maar als je er eenmaal op klikt dan wordt ie weer grijs. Er is niks veranderd aan de kudos of aan de rumble. En ga er maar niet vanuit dat Bizarre nog aandacht besteedt aan PGR2, want ze hebben al hun handen vol aan de opvolger.
ik speel het nooit meer ik ga pgr 3 gewoon halen met de tijd mee gaan . pgr 2 verkoop ik net zoals de rest van me oude X-box spul
ouwe xbox spul? met de tijd meegaan? man man... de xbox is hartstikke goed, en is veiliger voor bugs dan de 360. die 360 komt er ooit wel. as de nieuwe lichting er is met nieuwe cpu's en stillere fans. teven moetn ze eerst wat goedkoper worden. ens kijken hoe hij zich houd ten opzichte van de PS3 toch? En PGR 2 is toch wel een van de meest gespeelde xbox spellen, die zelfs vandaag de dag nog zeer veel gespeeld word. ik speel dagelijks veel met amerikanen engelsen en een paar duitsers ook nog.ik vind het jammer dat mensen het maar als "oud" en onwaardig betitelen, omdat het niet nieuw is.
yow dakota, doe je pgr2 weg?wat wil je er voor hebben?wil dat spel echt wel hebben dus noem je prijs! als er een vet race spel is, dan is dit het wel