Ah okee, nou misschien komt het omdat ik zo lang Oblivion heb gespeeld dat ik nu het verschil met Oblivion zie, dat ik CoD2 een stuk mooier vind... ofzo... als jullie het nog kunnen volgen...
Tsux, Het klopt wat je zegt, ik heb hem net ook gepeeld. Moest eerst updaten........Ziet er gaaf uit.
nou ik denk wel dat cod3 ook op de 360 komt aangezien cod2 bestverkopende spel op de 360 is dusssssssss
Ah, dan ligt het niet aan mij Zo dan rest mij nu alleen nog Hill 400 op Veteran! En dan is CoD2 ook Full Achievement
Was wel op de PS3 hè zag er wel mooi uit, maar het was nog meer pre-renderd en scripted dan de KZ2 trailer
dat klopt idd lees tweakers.net maar daar stond stuk over 360 en ps3 scheelt uiteindelijk heel weinig tot niks _0/
Damn, wel dikkuh graphics voor Call Of Duty 3. Maar lijkt mij ook idd, al een erg snelle opvolger van deeltje 2. Nog binnen een jaar. Grote kans trouwens, dat dit deeltje een Launch game wordt voor de PS 3 dit jaar...
Ik heb een vraagje.... Hoe zit dat met je leven? Op een gegeven moment krijg je bloed aan de rand van het scherm.. Erg vaag..dan ga je weg en heb je weer al je levens?!
Het is min of meer zo ja. Maar ik raad u aan van op "Veteran" te spelen, dan heb je de tijd niet om te bloeden