De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja :) Gotham TV --> Tournament Channel

    _O_

    Bedankt beer :cool: Stefan
     
  2. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe laat raced iedereen eigenlijk?
    Gefeliciteerd allemaal!!! die door is _O_
     
  3. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 20.00-20.20 is de eerste poule
    Om 20.20-20.40 begint de 2e
    Om 20.40-21.00 is de derde race
    Om 21.00-21.20 is de laatste race,

    Binnen die tijden worden de races geraden_0/
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik, Stefan en Jp moeten om 9 uur. Gangsterdwerg om 8 uur. Traxx en Stoeptegel weet ik niet.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    20.40 :cool:
     
  6. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbw'ers voor vanavond:

    20.00-20.20 Gangsterdwerg

    20.20-20.40 TraxX DH

    20.40-21.00 Stoeptegel NL

    21.00-21.20 FredKroket, Meneer Stefan, JPRacegamer

    _0/
     
  7. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt lekker moeilijke poule gangster... we hebben zeker één van de lastigste. We proberen gewoon door te gaan;)

    Van dat tikje... als er iemand langzamer is die voor je rijdt moet je er ooit langs gaan, als hij dan niet op zij gaat komt er altijd wel wat contact bij kijken.. hij reed ook nog eens een bagger lijn dus ja:9 It's all in the game.

    Veel succes iedereen straks, we hebben nog 7 xbw-members over toch?
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Succes, heren.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Het maakt eigenlijk geen ruk uit bij wie je in de pool zit. De race pace tussen de allersnelste en allerslechste ligt toch maar een paar tienden per ronde van elkaar af. Als ik in de moeilijkste pool als eerste door de eerste bocht heen kom, dan ga ik door, maar als ik in de makkelijkste pool als 8ste door de eerste bocht heen kom, dan ben ik gezien. De eerste bocht is van levensbelang. De rest van de race is zorgen dat je geen fouten maakt, en dat is met deze bak niet bijzonder moeilijk.

    Kijk, bij de start is ieder voor zich. Ik neem de start zoals ik denk dat ik hem het beste kan nemen (dat was gisteren in elk geval niet het geval 8)) en ik ga niet rustiger aan doen. Dan kan ik net zo goed helemaal als laatste erin duiken, aangezien er ook nog 2 clanmembers meedoen. Na de start druk ik op elk recht stuk ff op de right-button om te kijken wie er voor mij rijdt, en als het dan Fred of jij blijkt te zijn, dan zal ik mij wel inhouden. Maar bij de start ga ik 'maximum attack' :cool:
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een message van AdvanceProton dat ie mij een dirty racer vond. Ik weet niet welke auto hij was, maar er reden een paar gasten achterin als rijdende chicanes tegen mekaar aan en wat niet al. Ik werd ook nog eens 2x in de vangrail gebonjoured. Ik heb egt zo netjes gereden als dat ik kon, maar de adrenaline gierde door mun lijf met een hartslagje 200+ nadat ik voor het lange rechte stuk laatste lag, dus hij kan mun kont kussen.
     
  11. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast stuurde mij ook al een message:9 Heb me helemaal nie misdragen ofzo, maar die kerel spoort gewoon nie.

    Scheelt trouwens wel in welke poule je zit. Gister startte ik als 7e, lag na de eerste sectie 4e, en heb daarna die andere 3 ingehaald. Als die echt goed waren geweest had ik die nooit in kunnen halen. Iemand die goed rijdt en constant 1:12.50 als tijd heeft kan ook op racegebied iemand pakken....scheelt inderdaad niet superveel, maar het verschil is er toch nog wel.
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed via RATC met deze auto + baan en AT rondjes 1.13.0 en als uitschieters 1.12.5. Mijn racepace is ongeveer een lage 1.13 per ronde. Daarmee kan ik alleen mensen die na de start binnen een paar seconde's liggen nog pakken. Grote gaten zijn gewoon niet dicht te rijden met deze auto.
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm kheb nou met RATC een 1.11.91 gezet en rijd meestal midden 1.12's. Ook goede mensen kunnen fouten maken dus als je gewoon constant rijdt en ze maken een foutje kan je ze gewoon pakken!! Alleen als je een snel iemand voor je hebt die geen fouten maakt is het idd gedaan... Gewoon zo snel mogelijk blijven rijden en je best doen:) kan je het iig nooit jezelf verwijten als je het niet haalt, maar gewoon de domme opzet van het toernooi.
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Chompr heeft een 1:12.05 ofzo staan met die auto. Ik had 1:12.36. Maar op race-pace normaal rij je mid 12 of hoge 12'ers. Alleen in zo'n race als je dan net iets te safe gaat rijden zit je al gauw in de 13. Vanavond tog iets meer risico nemen denk ik. Gister reed ik egt onder mun kunnen. Vooral die rechts-links-rechts nam ik steeds veel te voorzichtig. Daar moet je gewoon bijna vol doorheen karren ^^.

    En hopelijk krijg ik nu een mooie startplek in de top4 en niet als 6e en dan nog iemand voor je die stil blijft staan |:-
     
  15. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn race pace lag volgens mij dik in de 13's, ben benieuwd waar ik het dan verlies want ik snap niet waar je harder kan, mijn snelste was overigens een 12.75.
     
  16. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de 1e en mss 2e race niet zien maar ik wens jullie in iedergeval allemaal veel suc6.

    aan stoeptegel: Wil jij die ene duitser er ff voor mij afbeuken ;)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zal kijken wat ik voor je kan doen :+

    Jullie heb het net over RATC, net stuk of 20 rondjes gereden voor inrijden en rijd nu constant een 1.13/1.14, Ik raak net telkens wat aan :mad:. Naaj nog ff oefenen een uurtje en dan volle bak

    Ik wens Tuur/Alex en Gangsterdwerg alvast succes, want die moeten als eerste

    Iedereen natuurlijk een goeie en beukloos race gewenst :)
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    hey gasten succes man vanavond!! laat zien dat de nederlanders wat kunnen!
    ik gaat zker kijken vanavond cool mazzols_0/
     
  19. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Gangsterdwerg is door. Kingtuur eruit :mad:.

    Gangsterdwerg heel agressief de 1e 2 bochten door en lag gelijk 2e. Daarna strak gereden.

    Gast voor Kingtuur ging de vangrail in en komt trug en Tuur spinde tegen de vangrail. Das dikke pech. Weer een Xbx'er minder.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  20. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Gangster Gefeliciteerd!!!!_O_ mooi uitgereden!
    Tuur f.uck.ing ongeluk tijdens je inhaal manouevre(hoe je het ook spelt) net aangeraakt. jammer
    Edit: ik zie nu pas dat gangster in de eerste bocht tuur in de vangrail gooit
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006

Deel Deze Pagina