Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Bounty aflossen, bij thieves guild voor de helft vd prijs. Anders met guard praten, zorg dat je geen gestolen merchandise bij je heb :)
    /ed: ohja, mss werken ze niet meer doordat je infamy hoger is geworden dan je fame, dus dat wordt goede daden verrichten zoals Gates closen en advancement maken bij andere guilds :D

    Ohja, tipje: Je kan vanuit je huis fasttravelen! Dus dan kan je overdag toch nog rondreizen als vampier ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik heb net de droom gehad, kan ik nu nog naar die altaar?
     
  3. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, nu BEN je al een vampier. Even voor iedereen: save je game voordat je gaat pitte, altijd. En als je met een vampier hebt gevochten, altijd meteeen erachteraan naar een kerk gaan, een cure disease potion nemen of de cure disease spell doen( te koop in chorrol in de kerk, wel resoration skill van 50 nodig) zo lang je dat doet hoef je je geen zorgen te maken. Save je spel ook voor de zekerheid voordat je een grot in gaat. Want je hele spel is verneukt als je een vampier bent. Zorg ook gewoon dat je regelmatig je savegames bijhoud, als je saved, doe dat dan meteen op 3 slots, de volgende save 2 van die slots en de volgende over 1 van die 2 laatste slots. Als er dan niets is gebeurd in de tussentijd begin je weer overnieuw met het saven. Dat heeft me al 2 keer van het vampirism geholpen terwijl ik toen niet doorhad dat ik besmet was. Ook een voorbeeld is de poisoned apple, die ik een keer perongelijk at. Door die save-methode heb ik nog nooit overnieuw hoeven te beginnen en heb ik nu een redguard in level 39.

    Einde:)
     
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hele spel is verneukt door vampier?ik ken genoeg mensen die er niet meer vanaf willen;)
    ook komt er altijd in beeld te staan welke ziekte je op hebt gelopen.. je kan natuurlijk ook af en toe in het effects-menu kijken
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoals ik altijd een vampier was.
    Had de DB uitgespeeld, en was daar dus de baas van...

    Vond het verder ook wel iets hebben, zo dat Vampire gebeuren :). Verder had ik er ook nooit last van, aangezien ik vaste plekken had, waar ik bloed ging halen, zonder problemen!

    * Denk aan die zwervers bij de Imperial City
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook vampier maar heb er nog niet echt iets van gemerkt kreeg wel zo'n berichtje :)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja waterfront gewoon en in de imperial city zitten er genoeg.

    Zo heb ik ook de DB uitgespeeld etc, maar ik wil er eigenlijk niet vanaf enigste - punt was als ik waite en dan 50% vampier wordt etc.
     
  8. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    huh ik snap het egt niet meer|:- ik moet voor die oma van die vampire quest nog 2 bloodgrass en 5 van die nightshaeds ofzo halen allemaal leuk en aardig. maar ik heb nu 2 bloodgras dingen en 10 nightshades dingen en als ik een gesprek start met die oma dan staat er niet dat ik die dingen aan haar kan geven:confused: en toen ik 2 bloodgrass en 5 nightshades ofzo had kwam er ook geen berigt dat ik die maar eens naar die oma zou gaan moeten brengen maar k weet bijna zeker dat ik de goede dingen heb:confused: wat nu??
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, oma lang niet gesproken.:+
    Misschien moet je die dingen innemen?
    Je zou het kunnen proberen, maar save hem iig wel van te voren.
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Innemen helpt niet, je moet ze echt geven. En er was ook al iemand anders op dit forum die dat had, misschien is het een bug.
     
  11. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Nou...ik heb er alleen 1 gevonden in die mages guild van Chrirryl ofzo, en Bravil.....anyone help?
     
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    pleasseee, help (heb m ook al uit bruma)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    You have contracted..... (vampire dinges), maar bij active spells zie ik niks staan?
     
  14. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ma wat moet ik nu doen dan?? want ik wil geen vampier meer zijn:p
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lees ff de cure guide, daar staat alles in om van je vampier(ziekte) aftekomen.

    Zitten volgens mij ook een paar in zo`n display case maar waarschijnlijk zul je ze moeten kopen :).
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in elke Guild Hall er wel 1 of 2 kopen, ik heb ze in ieder geval allemaal gekocht, dusss...
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Even de Start post lezen.
    Daar staat alle informatie die je nodig hebt, om van het Vampirism af te komen! :)
     
  18. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt dat was ik , ut is idd een bug
    (I've heard that if you turn in the items in the wrong order that it bugs your
    game and you will have to reload a previous save if you want to complete the
    quest. The order I turned in the items was blood grass, nightshade, garlic,
    Argonian blood, and finally vampire ashes.) dus je moet ut in die volgorde geven aan die vrouw dan zou je de bug kunnen omzeile
     
  19. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    jippie!!

    eindelijk vampier:9
    hoop nu dat het net zo leuk is om hier vampier te wezen als in morrowindO-)

    ik heb nu alleen een vraagje, gister ben ik vampier geworden (meteen 10dagen ingame vampier-training ertegenaan gegooit) maar is er ook armor of kleding die ervoor zorgt dat je WEL overdag kan lopen??

    ik ben namelijk een imperial, warrior klas, en ben dus meer overdag bezig dan in de nacht.
     
  20. Wriemel

    Wriemel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die quest, Vampire Cure gedaan. Die tweede potion heb ik aan de graaf van Skingrad gegeven. Ik heb ook 24 uur gewacht, en dan zegt die Hl-Liurz dat ze de graaf vr mij gaat halen en dat ik moet wachten. Bij mij komt die graaf echter niet en telkens als ik nu met Hal Liurz praat, zegt ze dat ze hem gaat halen, maar ze blijft steeds gewoon staan :confused:. Ideetjes? thx
     

Deel Deze Pagina