Problem met account-informatie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Striker NL, 5 mei 2006.

1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo,
    ik heb een vraagje:
    'mijn pa heeft met zijn hotmail adres mijn xbox live aangeslote, nu wou ik dat veranderen, omdat ik dan zelf van de voordelen gebruik kan maken. dus hij zijn wachtwoord invoere, ik account info veranderen, naar mijn e-mail (GMAIL.COM account btw..) en op done, "account info saved"
    dan vervolgens NET pasport wachtwoord veranderen, en dan staat weer de email adres van mijn vader daar. ?! ik kan ook niet inlogge op xbox.com, en ik krijg een foutmeldingdan. KAN ik het wel overschakelen? en zo ja, HOE??!
    Bitte heflen sie mir!:confused: :confused: 8)
    ohja, is hotmail-account vereist, ja cker?

2. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je beetje hetzelfde hebt als ik heb t laatst ook gevraagd.. Volgens mij is dit niet meer mogelijk. Dit was toen mijn probleem:
    Dit is mijn gamertag op xbox.com.. Mijn gamertag op de xbox zelf is gemaakt met een yahoo adres.. op xbox.com met een hotmail adres.. Kan ik dat yahoo adres omschakelen naar het hotmail adres.. En zo ja hoe? en verlies ik me gamerscore dan niet?

Hotmail
    http://live.xbox.com/nl-NL/profile/p...=joostpolletje

Yahoo
    http://live.xbox.com/nl-NL/profile/p...erTag=polletje

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    225
    ms bellen

4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad kut ik krijg alle info op mijn wanadoo acount maar bij xbox.nl kun je jezelf daar niet mee aanmelden. En mijn hotmail kan ook niet omdat ik ooit eens me echte leeftijd heb ingevoerd en daar zegt die je moet 18 zijn erg irri allemaal.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    225
    je wanadoo account kan je om zetten naar een passport account en dna kan je wel aanloggen .. www.passport.net

een hotmail account is dus niet nodig .. maar je moet van je eigen account wel een passport.net account maken

6. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ik bel MS wel. misschien snap ik het dan wle.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    225
    ga naar passport.net --> registreer je email account --> login op xbox.com en msn

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik dit doe staat er dat hij al in gebruik is Heel raar

9. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry. snap het niet. ik probeerde te registrere. hij zei dat hij al in gebruik was.. duhhh
    maar kan je misschien iets duidelijker uitleggen ? :confused: :'-(

10. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Ohja, mijn gmail account is wel aangesloten op een NET. account alstgoed is. anders kon ik ook niet normaal op msn . ik moesttoen iets veranderen.
    k heb email naar microsoft gestuurd. ff kijke wat zj erover zeggen.

Deel Deze Pagina