De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door Scholli krijg ik nu dus geen xbox. hij gooit dus 400 euro weg voor mij.. Ik kan hem wel verbranden

2. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    jammer mannen, ook met stefan en mark in de eerste boch:'-( . Dat was echt sonde stefan had namelijk wel de pace

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Aarg, KK zooi. Zonde JP dat je niet kon connecten :'-(. Echt dikke zeik,weet ff niet meer wat ik moet zeggen maar......*Bonkt muur

Ik en MS hebben wel de Xbox360 gewonnen. Maar het voelt wel kut. Ik heb echt een te belabberde race gereden niet normaal :confused:

4. Doppie NL

Doppie NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt het gaat helemaal nergens over kijk maar naar mijn broer hij werd er gewoon zwaar hard afgerost en gangsterdwerg ook. De orginisatie moet gewoon elke race volgen en diegene die niet normaal kunne rijde eruit gooien

5. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee datvind ik niet. Het hoort erbij. Ik ben serieus als ik zg dat ik het minder erg had gevonden als ik in de laatste bocht eraf werd geragd. Maar we lagen allebei op schema... ik snap niet wat hij wilde. hij heeft zijn eigen race ook verneukt. Ach,ik heb nog een toffe faceplate van een spel dat me een kank3rdag heeft gegeven. Mooi op marktpolaats verkopen voor 50 euro, koop ik mooi een spelletje voor. Khoop dat Schollie sterft aan de magnificent four: Kank3r, Aids, Malaria en Lepra.

/Mod Ik hoop dat jij je voortaan inhoudt met dit soort belachelijke uitspraken! Ik geef nog net geen OW, maar let er aub wel op. :{

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2006
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, je hebt gelijk gansterdwerg. Maar racen is gewoon netjes voor elkaar blijven. Als je zo'n actie in real life zou doen, zou je eigen auto zoveel schade hebben dat je zelf ook niet meer verder kon. Racen is wachten op een gaatje waar je hem erlangs kan prikken (veelal zien mensen gaatjes die er niet zijn). Naar iemand toe rijden is 1, erlangs is stap 2. En ookal heeft degene voor je een langzamere pace, dan moet je gewoon wachten tot een geschikt moment. Als je dan 8e ligt en de 7e heeft een pace van een seconde per ronde langzamer kan ik het begrijpen dat je een gaatje gaat zoeken. Maar in lap 1 zo'n actie uithalen om plek 3 ipv. 4 hebben is gewoon waanzin.

7. JeePee

JeePee Guest

Tja, wat moet ik zeggen :mad:
    Het is gewoon belachelijk dat ik niet kon racen omdat er één of andere mongool in de room zat waardoor ik niet kon connecten. Ik heb zoveel tijd in dit toernooi gestoken, en om het op deze manier te moeten eindigen :{ Nu krijg ik zo'n fokking lelijke faceplate... JOEPIE |:- Ik had het vanmiddag nog voorspeld.... Ik wist gewoon dat mijn Xbox Live niet zou werken. Ik werd GVD om 20:19 gedisconnect van Live, ja, 10 SECONDEN voordat ik op Start Race kan drukken :mad: Dankzij dat belabberde netwerk van Microsoft waar ik ook nog eens 60 euro per jaar voor betaal ben ik gewoon 400,- euro kwijt :{

Nog mijn felicitaties aan Mark en Stefan. Gefeliciteerd met hun nieuwe 360. Ik heb de race niet gezien, want ik heb met al mijn woede mijn 360 uitgedrukt (gegooid bijna :mad:) Nu maar wachten op het volgende toernooi :{

8. PFV Triton

PFV Triton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gebeukt jongens. Dat toernooi was een groot beukfestijn.
    Waarom zetten ze de collisions niet off.

9. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    KOmen er nog meer toernooien? Zo ja dan weet ík een ding zeker:

Die smerige hoerige verneukte kank3rkutteringhoerenkank3r Scholli gaat eraan.

Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik achter zijn emailadres kan komen. Kan iemand misschien hem toevoegen op live en vrgaen om zn msn zodat je heb zogenaamd een filmpje van een race kan sturen? Ik wil zn email ff hebben kan ik hem ff naaien.

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  10. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga maar even een goeie tijd zetten bij The Outsider in New York. :)

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hey, waarom deed jij niet mee? Wat was je kwalificatie tijd? Je had er zeker bij kunnen zitten!

Hopelijk leert de organisatie van dit tournooi. Aantaal tips voor een volgend tournooi:
    Collisions off
    Transmission eigen voorkeur
    Observers die dienen als scheidsrechters

Juist, laat ons door gaan met onze eigen competitie :cool:

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dichter bij de finale zitten kon niet... 5e... :9
    Ik startte eerste en dat: \o/ Toen zag ik dat Mark als 2e achter me startte dus dat was ook mooi. :) Op naar de eerste bocht, jammer dat Mark iets te laat remde waardoor we beide de muur in vlogen en laatste kwamen te liggen, maar dat had ik ook net zo goed kunnen doen. Ik neem hem niks kwalijk. Ik kwam uit het gebeuk iig wel als 5e maar wist (mede door mijn slechte race) niet inlopen op de nummer 4.

Iig wel mooi een Xbox 360 gewonnen en Lamborghini handschoenen voor m'n pa (die rijdt op een motor :p ), plus ik kan mezelf de tiel geven "Beste 10 van Europa :cool: ". Het was dus voor mij een geslaagd toernooi. :)

Wel kut van JP dat hij niet in de kamer kon komen, we zagen zijn naam verschijnen, maar jammergenoeg ook weer verdwijnen. Dat was echt zwaar zuur. :{

Gangsterdwerg ook jammer, je kwam goed uit de crashes bij de start, maar mistte jammergenoeg deels die snelle linker en Scholli die zonder te anticiperen gewoon op je in knalt.

Uitslagen van de XBW-ers op een rijtje:

Meneer Stefan = Bij de beste 10
    Metal Mark = Bij de beste 14
    JP en Gangsterdwerg = Bij de beste 16
    Traxx = Bij de beste 20
    Fred = Bij de beste 32
    Kes = Bij de beste 40
    NiekJ = Bij de beste 48

Zoals je ziet staan de uitslagen van het toernooi niet voor skills, maar wat mij betreft was het een wel mooi toernooi. ;)

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  13. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik beste 120 niet vergeten haha

14. JeePee

JeePee Guest

Als je nog ff alle feiten op een rijtje zet, dan merk je gauw dat dit toernooi helemaal niks voorsteld:

TTR Chief: Eruit gelagged. Hij is erg snel, maar door Xbox Live zijn al zijn kansen vergooit.
    FredKroket: Met zijn snelheid moet hij zeker in de top 16 van EU komen, maar snoeihard eruit gebeukt door SPA Fullspeed, die waarschijnlijk volgend toernooi gewoon mee mag doen.
    TTR Chorus: Zat vast in het laadscherm. Ook een erg snelle racer, maar door een bug niet eens geraced.
    NiekJ: Lag in een mooie positie om door te gaan, maar werd gebeukt in de laatste ronde. Weg goede klassering.
    TraxX DH: Werd toen hij eerste lag genadeloos gebeukt door Scholli. Scholli was door, TraxX niet, terwijl hij veel en veel sneller is dan menig PGR3'er.
    Gangsterdwerg: Ook gebeukt door, wie is het ook anders, Scholli. Hierdoor eveneens kansloos.
    Ikzelf: Door een stomme connectie fout, niet aan racen toe gekomen. Sloeg nergens op, aangezien er op dat moment niks mis was met mijn verbinding.

En dan heb ik het alleen maar over mensen die ik gezien heb. Er zijn er zo nog tig die ondanks hun skills niet doorgekomen zijn. Ik kan een beetje gefrustreed overkomen, maar geen zorgen, dat ben ik ook :+

Ik heb ook nog een bericht gestuurd naar de organisatie van dit toernooi. Ik vind het namelijk niet kunnen dat ik door Xbox Live zo'n grote prijs ben mis gelopen. Na de race al mijn verbindingen gechecked, en alles was in orde. Ik heb mijn adaptertje ook nog even in mijn PS2 gestoken met F1'05, en ik kon direct online racen. Nu maar eens zien wat voor bericht ik terug krijg...

15. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dan? Hopen dat ze dan zeggen dat jij toch een Xbox 360 krijgt en de nummer 4 niet? Ik vind het echt niet normaal hoe agressief mensen hier reageren.. kom op hey, het is maar een spelletjes. Of gaan jullie ook zo agressief reageren als je alweer de 15 miljoen in de staatsloterij niet wint?

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijven is ook een vak he ;) Op Team Technique forum zei je ookal dat je wou dat hij aan ****** en AIDS zou sterven. Ookal ben je (bergijpelijk) verschrikkelijk teleurgesteld, dan moet je niet dat soort dingen gaan zeggen vind ik.
    Probeer het om te draaien en aan te denken dat je wél een PGR3 Faceplate en een Lambo T-Shirt hebt gewonnen, er zijn niet veel mensen voor wie dat is weg gelegd.
    Dat je gebeukt werd is natuurlijk verschrikkelijk kut, maar jij hebt ook wel eens mensen vol gebeukt bij de start, it's all in the game, je weet dat dat soort dingen kunnen gebeuren. Dit geldt natuurlijk ook voor JP. Ik zeg niet dat jullie reactie verkeerd is, want het is begrijpelijk als je genaaid wordt (JP kreeg geen eens de kans om te racen) en je mag best boos zijn. Maar probeer te denken wat je wél gewonnen en hoever je wel niet gekomen bent.
    Just trying to help. ;)

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Gotham TV kijkt, dan lijken de wagens te zweven. Jammer dat jullie er allemaal uit zijn. acX RaptoR was nogal de veroorzaker van die crash bij de start. Maar op mijn beeld maakte Gangsterdwerg (no offence) toch eerst zelf een fout, ik denk niet dat je het helemaal op Scholli moet steken. En laat ik het dan nog maar niet hebben over je doodsverwensingen.

18. JeePee

JeePee Guest

Maar wel een spelletje waar heel veel mee te winnen valt. Kijk, stel dat ik die lobby gewoon kon joinen, en dat ik dan 7de, 6de, of 5de was geworden, dan had ik de Limited Edition Xbox PGR3 100 console gekregen, en kon ik mijn huidige console + een game voor zo'n 400,- euro verkopen. Ik baal er gewoon ontzettend van dat ik niet eens de kans heb gehad om daar voor te racen. Als ik in die race eruit gebuikt was, ok, dan moet ik dat accepteren, want dan was ik zeker niet de enige, als ik in die race eruit gereden was, ok, dan moet ik dat ook accepteren, maar als ik van de race die kamer niet kan joinen omdat ik met één iemand geen verbinding kan maken, dan komt dat gewoon zwaar hard aan, helemaal omdat ik op die console gerekend had (ik bedoel, iedereen had 82% om er één te winnen) Als je zelf in mijn positie gestaan had, dan mocht je blij wezen dat je 360 nog gewoon op je kamer stond, en je niet ergens op straat een aantal chipjes bij elkaar liep te vegen. En wie weet had ik zelfs een vliegticked naar Italie kunnen winnen. Niet dat ik daar op rekende, maar je hebt gezien hoeveel geluk je hierin kan hebben. Dan mag het wel een videospelletje zijn, maar er hangt toch verdomd veel aanvast.

Je vat het verkeerd op. Zie het maar zo: Je hebt 400,- euro gewonnen in de staatsloterij, en wanneer je naar een zaak gaat om je geld op te halen, kom je erachter dat je lot niet geldig is, terwijl er niks mis mee is. Dan vraag ik mij af hoe jij reageerd.

Tja, de frustratie van het niet mogen deelnemen aan de belangrijkste race uit mijn leven wordt niet bepaald verzacht door het geven van een faceplate'je en een T-shirtje die ik waarschijnlijk alleen met gym zal aantrekken. Ik baal hier gewoon zo verschrikkelijk van, daar kan geen faceplate tegenop. Maargoed, Raikkonen gaat vandaag winnen, dus dat maakt een hoop goed :cool: :+

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zat te denken aan Button:+ (maarja zeg ik al 2 jaar lang elke race:+)

Ontopic: verschrikkelijk jammer jongens...echt zwaar respect voor jullie zoals jullie racen_O_ Het is dat ik geen 360 heb maar anders had ik ook geoefend geoefend en geoefend...ik moet het nog doen met PGR2 :'-(

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan jouw frustratie ook heel goed bergrijpen. Want niet in de lobby kunnen kómen is gewoon heeeel kut. :{ Maar ik vind (dit is niet op jou) doodverwensingen naar iemand anders zo nadrukkelijk brengen, terwijl het gewoon een "race-accident" was een beetje overdreven. Ik probeer gewoon het positieve eruit te halen.
    Nu lekker die 360 op sturen en wél een goede krijgen. :) (en kom op MSN voor die mondeling van morgen O-) )

Deel Deze Pagina