internet op je xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door the predator, 29 nov 2002.

1. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    kan dat als je kabeltje van het internet van je computer in je xbox doet dat je dan kan internetten op je xbox zoals nieuwe missies voor splintercell downloaden

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    met xbox live is het mogelijk extra dingen te downloaden, maar dit hoeft niet altijd gratis te zijn, heb gehoord dat andere splinter cell maps op xbox live alleen te krijgen zijn als je ervoor betaald

3. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet echt duidelijk voor hem denk ik CyberLaui..
    Nee dat kan niet daar heb je een programma voor nodig dat heet Xbox Live maar is nog niet uit in Nederland en je kan sowieso nog geen missies enzo downloaden..
    Wel kan je Lannen met bijv. Halo via xboxconnect.... en gamespy

4. markorius

markorius Guest

Jezus man, wat een gare logica, je snapt zelf tog ook wel dat dat niet kan. P.S kan hier niet een domme vragen forum geopend worden ofzo

5. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan niet, tenminste Nog niet...
    (ik denk dat als ie niet weet of je gewoon een kabeltje kunt aansluiten ook nix weet van xbconnect en gayspy)

6. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Loop jij mij hier nou een beetje te mierenneuken? Zoja? FLIKKER TOCH OP MAN
    Hijs een N00b en vaak stellen die zulke vragen dan geeft er altijd wel een Mod een antwoord met een slotje,
    mag ik ut antwoord dan geven sjees..Eikel
    Zonee:
    Hij stelt gewoon een dom vraagje omdat hij N00b is

Laatst bewerkt: 29 nov 2002
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goddamnit, ga jij het nog eens enorm opblazen ook. Hoezo nieuweling-vriendelijk forum :{. Kan me nog herrineren dat jij nieuw was hier. Respect him! Hoe kan hij nou weten hoe alles zit? misschien is de topicstarter wel een potentiele Xbox koper die wil weten of je dan ook meteen dingen kan downloaden.

Mijn antwoord op de vraag : Nog niet. Xbox Live, het grote online netwerk, komt hier op 14 maart. Dat kan alleen via een breedband verbinding. De eerste splinter cell maps komen overigens pas in maart/april online.

Deel Deze Pagina