splintercell CIA level (lvl 4)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SamsGreatestFan, 28 nov 2002.

1. wat moet ik doen nadat ik de in de server ben geweest? iedere x als ik weer terug ga door de glazen deuren dan wordt ik gespot]:-

2. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 nov 2002
  3. daar haal ik nie zo veel vandaan er staat op t punt waar ik hulp nodig heb alleen maar "ga naar links" ja dat weet ik maar hoe moet ik nou naar links zonder dat die asshol van een guard me ziet

4. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CIA level is idd moeilijk

5. aah phew ben er voor bij nu met ik die daugherty naar de pick up plek brengen.... zucht....

6. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    klote ik moet die level overnieuw beginnen :'-( ze vinden steeds een body als ik terug kom van de server

hoe ben je binnen gekomen? het spel heeft t eerst over ventilatie, maar daar zit een hek voor :confused:

tot nu toe is het wel t moeilijkste level jah:{ oilrig von'k nie echt leuk

en hoe ben je nou vorbij de guard gekomen? blikje?

7. sexylexy

sexylexy Guest

klote voor je

8. nope de sticky shocker als ie komt schiet je m neer dr mee dan komt een andere gusard m wakker maken en hup nog een shucker in hem ook :D

en je hoeft t level nie opnew te beginnen!!! ik had t ook je moet die 2 ventjes in de server rooms HEEl gooed verstoppen

9. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    ohw zien ze die 2 in de server room?

edit:

w8 daar heb je toch die ene gun voor nodig? waar vind je die?

Laatst bewerkt: 29 nov 2002
  10. add me in je msn list phx_gamelord@hotmail.com dat praat wat makkelijker :D
    -----------------------------------------------------------------------
    ja dat is best wel vaag maar je moet je lijken altijd goed verstoppen in de schaduw want ookal is ieder1 dood de lijken worden soms gewoon 'gevonden' maja maakt mij opzich nie veel uit....
    ---------------------------------------------------------------------------
    die gun hoor je allang te hebben!!! die moet je uit een rek pakken nadat je langs dat ene hok bent geweest jeweetwel die ene met 2 guards en 1tje die bij die dozen staat te tellen ofzo en je kan er ook een splitjump maken...

als je daar door t gangetje bent gegaan daar staan die rekke

Deel Deze Pagina