hallo allemaal ik browse met de nieuwste versie van firefox over internet, dat doe ik al heel lang en ook altijd naar xboxworld maar opeens kan ik als ik een plaatje aanklik of trailer open niet het geheel meer zien hij geeft dan een pop up window met maar de helft van het plaatje cq trailer wat moet ik doen in de instellingen om dit te veranderen. alvast bedankt.
Ach, gebruik zelf ook firefox, af & toe naar internet explorer vind ik niet zo erg om te gebruiken. Zolang ik maar niet zoals vroeger weer 90435635060363-en pop-ups krijg.:{ #offtopic: morgen werkstuk inleveren, heb ik de zooi die ik daarvoor nodig had op school laten liggen LOL.
Ik heb over 2 weken examens en m'n meeste boeken op school laten liggen Maarja, met firefox sla ik ze gewoon op en kijk ze in Windows Media Player.
Heb het alleen bij het downloaden van bepaalde dingen dat ie naar iets toelinkt en dat ie niet gaat downloaden. Voor dat soort dingen switch ik weleens maar voor de rest doet ie het hier normaal
gewoon IE gebruiken... Iedereen zeikt wel, maar het is toch nog gewoon de beste explorer... Versie 7 zit eraan te komen