Afgeleid van het Funny Situations topic in het Oblivion forum, nu ook voor alle 360 games. Kick-off: Bij de Top Spin 2 demo, serveerde mijn tegenstander, maar die was fout, en toen riepen 2 mannetjes vlak achter elkaar Fault. Dat klonk als Faufault! Nu jullie Credits voor arnie666
Arnie jonguh ... Laat hem ook even blij zijn, met zijn EIGEN gemaakte Topic. Maar een Funny Situation... Toch wel vaak bij Splinter Cell: CT... Maar dan niet qua fouten in het spel. Maar gewoon om de lol die je daar kan hebben wanneer je iemand helemaal weg speelt. (als Spy zijnde) Zonder dat ze weten waar je in godsnaam vandaan komt. (en dan dezelfde truuk nog 5x daarna kan toepassen bij dezelfde persoon)
lol wel lagguhh reacties. verder gast kan je dan toch wel zo aardig zijn om mijn credits erbij te zetten en update de begin post is met wat leuke funny situations want dit is echt niet lol ofzo.. of laat mij deze post runnen ofzo..
Je start een topic over grappige situaties in spelletjes en dan kom je met zoiets aanzetten, vind je t gek dat mensen dan zo reageren. Zeker als blijkt dat de grap van iemand anders is :{
oftopic: lol haha vind het ook niet zo gigantisch erg hoor ontopic: Laatst iemand bij pdz door de muur heen een headshot geschoten. en een lijk dat 14 meter omhoog vloog telkens en weer omlaag kwam.
Bij de full auto demo kan je bij schuin opgaand stoepje terwijl je boost doet boven op de snelweg daar komen. Rij daar naar rechts en spring weer van de weg. Daar beneden zie je honderden auto's uit de lucht heel de tijd bijspawnen, Een grote ballenbak dus. Rij er doorheen en je hebt een best funny situation
bij gtaa, ik ging met snelheid van een berg af jumpen met de auto. opeens komt er een zweefvliegtuig langs en ik ga zo door het vliegtuig heen, geen ontploffing ofzo, wel grappig
Bij PGR3 Tournament werd ik in de halve finale van de weg gebeukt en Mircosoft doet er niks aan. Lache man!
Doen ze toch altijd? Kwam altijd bij van die gasten... lig je vooraan, ga je beetje afremmen voor een scherpe bocht, hoppa weer een gast op volle snelheid die tegen jouw zijkant volop rijd zodat hij lekker met volle snelheid door de bocht gaat en dan lig jezelf lekker tegen de muur