Ik rij het liefst in de outcar view, totdat ik de incar probeer voor 1 ronde. Dan vind ik de outcar daarna zo sloom dat ik uit irritatie maar de incar doe.
out-car, bijna altijd. puur voor het overzicht en je veel beter ziet hoe mooi het spel is. in-car is wel leuk af en toe, maar dan idd voor de snelheid en het echtheidsgevoel.
out-car. je heb overzicht en zoals relaxxing al zei je ziet hoe mooi et spel is (voorald de auto etc)
In car view is verrewg het vetst, maar met PGR heb je zeer weinig over zicht met je slippende (gouden F50) dus doe mij maar out car view...
Ik speel alle race games altijd incar, dan kan ik iniedergeval veel dichter langs de vangrail(aan binne n buitenkant van de bocht) en dan kan je dus ook harder door de bocht omdat de bocht minder scherp is. Vanuit 3th person vind ik er ook nep uitzien, en met bv. heuvels zie je ook niet altijd alles.
In car (heb alleen nog maar sega gt 2002) mara bij in car zie je achteruitkijk spiegel, en dat is voor mij zeer belangrijk hoef ik ook neit steeds achteruit te kijken, waardoor ik ff niet zie wat er voor me gebeurt! Wat ik nog mis zou zijn dat je je stuur ziet met handen,die ook goed meebewegen!
ligt eraan.. voor de kudos challenge vaak uit de auto maar soms ook intern als ik bvb ga racen tegen andere auto's. Het enige wat ik echt mis is een dashboard om over heen te kwijlen
hangt ervan af wat er word bedoeld met in de auto als je het stuur ziet en de "cockpit" van de auto dan wel als het alleen een scherm is waarom je de weg ziet dan niet
view uit de wagen heb ik veel beter zicht op de baan in de cockpit is het beter opletten vind ik persoonlijk