Wat een achterlijk spel zeg(wel vermakelijk) Ik ga een keertje gewoon single challenge doen met de maclaren F1 en in de race win ik gewoon, ga ik de herhaling bekijken wordt ik opgepakt
woei, onverwachte dingen rulen wel. dit soort dingen gebeuren in meerdere games, ik had dat ook met driver op de psx, staat de auto tegen de muur te beuken op een gegeven moment]:- ik heb nfshp2 ook, goede game vind ik, alleen het is een beetje lomp hoe auto's soms door de lucht vliegen als je word geraakt check dit, een vliegende ootoo, zelf opgenomen, divx filmpie 1,5 mb
dat klopt dat da raar is ik ree met een volle vaart tegen een auto en ik maakte in de lucht allemaal kei snel rondjes (wel komies om te zien)
cheat... Jezus man hoe kom je in godsnaam aan die mclaren... Ik haal dat nooit... Heeft er iemand cheats van? overal waar ik cheats krijg krijg ik alleen wat slappe hinten om bepaalde dingen te winnen, goh, daar kwam ik zelf nog niet achter om iets te moeten winnen om wat te behalen!
als je mijn filmpie bedoelt: het is geen mclaren, maar een ferrari en nfs hp2 is echt veel te makkelijk, na 2 uur gamen had ik alle auto's al, behalve de nfs uitvoeringen