[JSRF] The Fortified Residential Zone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 29 nov 2002.

1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF vraagje, als je in the fortified residential zone bent moet je in 30 min. zorgen dat de bom niet afgaat, de eerste verdieping lukt mij wel, dan krijg je weer een bandje dat je het nog een keer moet doen, alleen dan op de 2e verdieping, ik ken ze daar allemaal vinden, behalve de hoogste, volgens mij moet je via een trap omhoog grinden en dan op een plateau springen, alleen ik kom net niet op dat plateau, heb al vele malen geprobt.
    HELP ME!!! :confused:

2. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is volgens mij het 1 van de laatste stukje, is het die ene stukje dat je naar boven moet gaan lopen met de trap, en dan op platformen moet vallen? en sommige platformen wegzakken?

zoja: ergens bij een platform zit een stukje gat in de muur, daar moet je gaan staan, en dan booosten richting waar die laatste bom zit. of je kan je ook laten vallen op die platformen, het is een soort puzzel, je moet goed kijken naar welke platform je moet. als je goed zit, dan zit je aan de overkant.

3. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het klopt van wat je zegt dat het een van de laatste levels is, maar volgens mij doe ik gewoon iets verkeerds, ik heb nl. gewoon al die dingen uitgeschakeld except for one, en die zit bovenin ergens, maarre... hoe kom ik daar (ik dacht bij mezelf (weet niet of dat goed is) dat je ergens op een trap moet gaan grinden en dan springen totdat je op een ander plateau komt, waar ik dus heel de tijd niet op komt) misschien ff een duidelijke beschrijving

4. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus het enige wat ik vond:

You are now on level 2. There are four exits. A left straight staircase
    (short), a middle spiralling staircase (only used to get to level's 4 and
    higher), a right straight (longer) staircase and a ladder. Take the left
    staircase. #6. Go down ladder and FALL to green area. There is a switch in this
    area #7. Make your way back up to level 2. This time take the right staircase
    #8. go obvious route. Before grinding up straight stairs take out #9 on level
    3. Up stairs to #10. Leads to #11 (jump after spiral staircase)

Kan iemand dit even duidelijker maken???

Deel Deze Pagina