1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ter verduidelijking:
    De Flood kan niet gedood worden, alleen uitgehongerd. Vandaar Halo, om al zijn voedsel uit te roeien.
    En 'dat ding', Gravemind genaamd, is geen Forerunner, maar Flood. Maar was hij nou wel of niet de 'central mind of the Flood'? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een filmpje van halo 3?
     
  3. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even geduld dus. Naar mijn idee zijn er ook nog geen screens.
    Maar evengoed boeit de hele vooruitgang van halo 3 mij niet, vond het toffe games, maar niet zó goed dat ik elke maand ga zoeken naar nieuwe info :+ if ever.... Begrijp me niet verkeerd, dit gaat volgens mij een geweldige game worden, maar dit word zo'n game die ik een week voor de release pas "wil hebben".
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    kan halo3 niet beter old skool worden ipv nieuw en revolutionair?
     
  5. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    mee eens ;)

    ik vind dat gebitch met de flood wel saai uit de halo story
    en de story van halo 2 was erg slecht !
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het probleem in Halo 2 zat hem denk ik (of ja volgens mij) in dat je eerst op aarde zat dan METEEN op een andere Halo en dan weer bij die van de Elite zat. Je zit een beetje uit het verhaal omdat alles te snel gaat. En die overgang van Chief naar Elite is niet goed omdat je voor beide andere doelen hebt. Ik weet niet of ik het duidelijk heb uitgelegd maar dat is om bepaalde redenen maar hoop dat je het snapt!
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    heb halo 1 en halo 2 gespeeld.

    Halo 1 denk ik het meest door verrast enzo omdat ik toen overal nog van onder de indruk raakte;) wel in rap tempo door gegaan want dat was in de zomervakantie. Eerst de gewone covenants en daarna de flood erbij, vooral de strijd tussen deze 2 groepen vond ik leuk om te zien, eindelijk eens niet alleen maar de comp tegen jou, maar ook onderlinge gevechten. Van het verhaal weet ik echter weinig meer, vrij lang geleden. Alleen dat 1 halo ring werd vernietigd.

    In halo 2 was ik minder snel onder de indruk van dingen en alleen al omdat er geen heel groot verschil was met deeltje 1. De actie was groter, beter, vetter, harder.. wel plezier aan beleefd, want 't zag er allemaal wel vet uit en de omgevingen waren wat meer verschillend dan bij deel 1. Het verhaal snap ik echter niet meer helemaal. Je komt erachter dat er 7 halo's zijn en je moet als master chief én als elite covenant (toch?) een taak vervullen van zo'n groot monster-achtig wezen. Ook zat er een eindbaas bij die je al heel deel 2 het leven zuur maakte (het gedeelte dat je de elite speelde dan he)

    In halo 3 weet ik niet wat ik moet verwachten. Nog weinig van gehoord maar de actie zal ongetwijfeld weer harder, groter, vetter (en moeilijker) worden en ik denk dat ze het spel veel opener zullen maken met idd meer verschillende manieren om je 'missies' te voltooien.

    Maar goed dit lijkt eigenlijk logisch dat het meer open moet want je ziet aan bijvoorbeeld een spel als CoD2 en BIA de openheid van BIA wordt gerespecteerd en de geslotenheid van CoD2 wordt afgekraakt (min of meer) omdat we nu al jaren verder zijn, dan destijds het geval was met CoD1. Met je tijd meegaan laten we maar zeggen.

    aanvulling mag wanneer iets gebrekkig is in de uitleg van mijn verhaal wat betreft halo 1 en 2 natuurlijk, want ik heb het verhaal niet meer helemaal helder in mn hoofd. Halo 3 wordt (geloof ik?) de afsluiting van de serie dus laat ze er maar een mooi feest van maken:)
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu ik Halo 2 ook weer had uitgespeeld kwam ik daar idd ook achter, ik heb het script ook nog even gelezen, net zoals het script van Halo. Dat heb ik vlak nadat ik het uitgespeeld heb gedaan.
    Halo was ook gebouwd om The Flood te onderzoeken, dat zei die Monitor in The Library in Halo: Comdat Evolved. Ook mocht Gravemind niet vernietigd worden, maar dat weet ik niet zeker, dat had ik dacht ik in Halo 2 gehoord. Gravemind is de "central conciousness" van The Flood

    Het verhaal ging idd in het begin iets te snel, de levels waren ook snel voorbij. Later in het spel ging het wat rustiger, de levels werden toen wel langer.
    Het doel van de Chief en de Arbiter worden langzaam naar elkaar toegetrokken. Ik denk dat de Elite en de humans ook naar elkaar toegetrokken worden qua doel.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind ik wel erg ruw uitgedrukt. Halo 2 was helemaal niet saai. :eek: Aan het eind van de game had ik zelfs meer medelijden met het lot van de Elites, dan met de mensheid. Halo 2 was juist een hele interessante verdieping in die voorheen altijd "myserieuze vijand".
    Ik denk ook niet dat de overstap van MC naar Arbiter te snel ging (voor mij althans), er waren immers vrij lange intro-filmpjes waar het lot en de geschiedenis van de Arbiter werd uitgelegd. Waar ik zelf wel moeite mee had de eerste keer, was toenal die opstanden kwamen. Toen ging het wel heel snel, ineens kwamen de Hunters uit het niets ook aan je zijde, ik vroeg me vaker af wie nou aan welke kant stond.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat was best verwarrend. Na goed gekeken te hebben zag je toch wel dat de Jackals nu bij de Brutes horen. De grunts en de Hunters bij de Elite. Het was wel verwarrend, maar wel begrijpelijk dat het zo chaotisch ging.
     
  11. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral die grunts waren moeilijk, waren een soort zwevende kiezers... soms vochten ze met je mee, soms zaten ze zonder wapen in een hoekje, en soms waren ze bad guys
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je wel weet waarom soms ze met je mee vochten, en soms je je tegen ze vecht he ;)
     
  13. SteadyAutumn

    SteadyAutumn Geen360...Geen gamer

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen mensen rustig, ga nou niet bekvechten om wat er nou beter is of niet. ;)

    halo is zo'n goed verhaal (de boeken dan he) en dat dual wielden geen probleem *)

    maar wat ik vind: de voertuigen moeten zwaar aangepast worden, er is wel veel veranderd na halo 1 maar inderdaad er moet een forerunner tank zijn,
    weetje wat ik nou mis in het spel naarmate de boeken zijn de spacebattles waar zwaar bewapende cruiser het tegen elkaar opnemen en neerstorten op planeten en dat soort shit. het beste zou zij als mc daar doorheen zou vliegen met een longsword fighter (dat is dus dat ding op het eind van halo 1) en iedereen verrot knalt. O-)

    we zullen dus gewoon maar moeten wachten tot de film en halo 3 uitkomen

    later: Steady _0/
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was weer helemaal vergeten dat er een film van kwam :9 . op bungie's site staat iets over een grote onthulling in de volgende weekly what's update van franky. als dat niks met halo te maken heeft ga ik echt huilen:'-(
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Longsword kan ook echt een Covenant cruiser aan. Space battle zouden leuk zijn maar het hoeft er niet special in te zitten.(Dat wil ik liever zien in de film) Geef mij dan maar liever een massale aanval op aarde tussen de Prophet's, Brutes en Jackels tegen de Human's, Elite's, Hunter's en Grunts. Dat zou echt mooi zijn.

    We zullen vast wel wat van Bungie zien op de E3 (halo of niet)
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, Lotr stijl honderd duizenden units op je beeld :eek: en maar knallen om je heen gebeurt er van alles! zou echt geweldig worden!
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    kom maar met nieuws vanaf de e3;)
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee!! geen spacebattles!!
    Ik vind halo prima spelen zoals het nu is, lekkere ground combat.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag ik me ook af, heeft bungie al wat laten weten?
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    als ik berichten hier boven lees, zou vandaag een trailer komen ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina