1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    The Frighteneers best leuk. Directors Cut was wat te lang om hem voor de eerste keer te zien though.

    Crash vond ik goed beginnen, maar tegen het eind snapte ik niet meer goed waarom deze film oscars heeft gewonnen. Ten eerste is het verhaal niet zo geweldig, ten tweede laat het precies blijken dat iedereen rascist is. Dat kan je nu nog wegdenken omdat het daarover gaat, maar ik vond hem niet zo speciaal voor al die oscars.
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Mission Impossible 3 gezien in de bioscoop gisteren. Ik zou niemand willen aanraden om naar die film te gaan. Tom Cruise denkt in zijn verliefde bui ermee weg te kunnen komen om een film te maken die NERGENS over gaat, maar uiteindelijk komt door liefde alles goed. Blech. Vreselijk.
    Een gedrocht als je een film als Mission Impossible verwacht.
     
  3. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend hamerde er laatst op dat ik Jay silend Bob een keer keek. Volgens mij al een heel oude film ofzo. De film is echt een grote grap nog erger dan Scary Movie. De humor is echt zo droog.
    Maar al met al is het toch nog wel leuk om te kijken zeker als je in een melige stemming bent.

    Iemand de film wel eens gezien?
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    had wou hem eerst een kans geven maar toen ik op tmf zag dat het ging over een bom in de hersenen van tom cruise hoefde het voor mij niet meer. hoe verzin je het |:-
    ik heb vanacht final destination 3 gezien.
    heel spannend. alleen het is jammer dat als er iets gaat gebeuren dat je precies al ziet wat en gaat gebeuren en hoe het komt. maar toch wel een spannende en vermakelijke film
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Airplane!: meh, valt mee.
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Get Rich Or Die Tryin' (7,0)
    Toch wel een aardige film, maar niet zo goed als 8 Mile. Adewale Akinnuoye-Agbaje (Mr. Echo uit Lost) speelt er ook in mee, da's zo'n stoere gozer! :)
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    MI3 echt een aanrader!
    Het is imo de beste van de triliogie. En zeker een vermakelijke film vol met actie.
    Het is inderdaad nou niet één van de geloofwaardigste films, maar hoe al die missies enz. in elkaar zitten. Onwijs goed gedaan!
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Net Silent Hill gezien. Een best wel vette film! Had verwacht dat het zo'n kl*te game-to-film verfilming zou zijn (remember Doom?) maar hier hebben ze toch behoorlijk goed werk gedaan. Het verhaal is soms wel puin maar desalniettemin een aanrader :)
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat?! Je wéét juist niet hoe die missies in elkaar zitten! Het leuke van dat soort films (the italian job, mission impossible, ocean's eleven, etc.) is juist dat het helemaal gepland is en dat je ultieme controle hebt over de situatie! Maar deze film is door het scenario een en al improvisatie..:'-(

    En om die truc met die maskers (alweer?! na deel 1 en het als het plot van deel 2) als hoogtepunt van deze film te noemen.. dat zegt eigenlijk wel genoeg
     
  10. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen moet ff naar V for Vendetta gaan in de bios.

    Echt een geweldige film. Een heel goed verhaal word afgewisseld met spetterende actie scenes. Perfect gedoseerd zodat de vechtscenes nooit gaan vervelen.

    Het verhaal zit vol met verassingen en de acteurs doen het geweldg:
    Vooral Natalie Portman!

    Remember, remember the 5th of November
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ... The Gunpowder Treason and plot. I know of no reason, why the gunpowder treason should ever be forgot.

    *uit hoofd't :p Geweldige zin :D

    Die film ga ik zeker nog een keer checken in de bios, eerste keer was leuk, maar ben het kaartje kwijt :mad: (ik spaar de kaartjes van de goede films die ik heb gezien :p )
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd goede film, maar om het nou een film met spetterende actie scenes te noemen? Ik heb er denk ik 2 gezien en eentje was niet echt spetterend te noemen. Wat ik wel jammer vond is dat ze te vaak het verhaal er nog een keer instampte wat er precies gebeurd was, echt keer op keer op keer. Goede film maar soms ietwat langdradig (waar ik wel mee kan leven) een 8tje krijgt ie van mij :)
     
  13. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mischien kwamen die aktie scenes bij mij zo over. Ik ben alles behalve een kenner op het gebied van echte aktie en vecht films niet echt mijn genre. Maar het viel me gewoon op dat ik het met mesjes gooien van V:D wel leuk bleef vinden.

    En dat ze het verhaal er echt instampen dat klopt wel. Ik denk dat ze dat extra hebben gedaan om een nog zwarter beeld te scheppen van de regering. En zo V zijn daden nog indrukwekkender overkomen.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    er waren wel meer actiescenes..
    sowieso de scene dat V tegenover die geweertjes staat, die 2 ontploffingen kan je ook actiescenes noemen, en dan waren er nog wel meer volgens mij.

    Wat ik trouwens erg vaag vond, is dat veel mensen hem niet goed vinden door de moeilijke monologen.. Dat vond ik de film juist goed maken..
     
  15. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja helemaal mee eens. Dat maakt de film juist goed.

    Ik vond het zo'n goede scene wanneer V zich voorsteld aan Evey (Natalie Portman). Met allemaal die woorden met een V.
    En Die briefjes die Evey in de gevangenis vind dat is echt goede tekst wat daar op staat.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd geweldig!
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is it vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me V.

    _O_
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Usual Suspects,

    Golden oldie :D Leuke film Kevin Spacey _O_
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wahahah, die ga ik uit me hoofd leren 8)
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Are you like a crazy person? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina