Nou dat heb ik altijd, als ik CD zet inderdaad, gaat met volle toeren draaien, en tijdens het spelen hoor ik geen geluid meer, en dan weer wel. Leek wel alsof die zelf uit wilt gaan
Ja, bij mij was het al 4-5 keer voorgekomen dat mijn xbox de DVD dus gewoon niet meer las, waarbij mijn 360 ook meteen vast liep. Daarom hoop ik ook dat jullie niet hetzelfde hebben dan wat ik heb, want anders zal ik als ik jou was, toch even goed informeren.
Die error van Oblivion is een bug, niets aan te doen en heeft niets met je 360 te maken... Clear cache bij het starten...
Welke error? Je bedoeld dat de DVD-speler Oblivion niet meer leest en daarom stopt met het spelen van 't spel? Ik heb net weer naar xbox support gebeld en die meneer zei inderdaad, dat de cache van de hardeschijf het probleem was dat Oblivion kon stoppen met spelen. Ik moet mijn hardeschijf nou dus ook op laten halen door UPS. Iemand die echt kan bevestigen dat het aan je HDD ligt en niet aan je DVD-speler in je 360?
Je kunt toch de cache clearen door a te drukken als je 360 opstart toch? Maar tot hoelang moet je die ingedrukt houden?
Hier ook iets moois: Ik kreeg vanmiddag een nieuwe xbox 360. doe ik er een spel in. doet hij helemaal niets!!. geen dvd, geen games niks. alleen demo's die je gedownload hebt. dus ik net weer gebeld naar support, word hij weer opgehaald. .
ivm cache leegmaken. Houdt die a-knop zolang mogelijk in hé... wel pas als je controler geconnect is. Na een tijd merk je wel hoelang enzo
Ik heb nou al 2 keer gebeld voor 'n mailtje maar die krijg ik telkens niet binnen .... Dus moet ik straks nog 'n keer bellen om te kijken hoe we het dan op gaan lossen