Xbox360 loopt steeds vast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door viper24, 9 mei 2006.

1. viper24

viper24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen!

Ik heb sinds deze week het probleem dat men xbox360 steeds vastloopt. En dat doet ie op de meest rare momenten... zowiezo als ik even een tijdje een spel aan het spelen ben (dan krijg soms van die rare paarse blokjes), maar ook als ik even aan het kijken ben op marketplace ofzo. Heeft 1 van jullie (of meerdere) daar ook last van/gehad? Ik heb men xbox iig op een goed geventileerde plaats staan. Hiervoor heeft ie et altijd goed gedaan.

Alvast bedankt!

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    M$ bellen :)

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn al topics over, maar ik heb er ook soms last van...|:-

4. viper24

viper24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is nog niet opgelost bij jou?

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    deksels! ik heb vandaag een gerepareerde 2ehandse terug en hij doet het goed, alleen liep ie weer helemaal vast bij de demo van test drive (ziet er trouwens niet zo uit als ik had verwacht) maar op dat kleine dingetje na doet hij het perfect!

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    die van test drive is bekend maar ik den k dat het een warmte probleem is is het op jullie kamer warm nu (met dit weer!)

7. viper24

viper24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het ja.. ik moet zeggen dat ie nu al een hele tijd aanstaat met downloaden enzo en hij blijft et doen

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik demnk dat de proccesor alleen te warm word als je m ook alleen echt gebruikt (in games enz.)

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0

Ik had dit vooral in de demo's! Heb de 360 op PAL50 gezet en deed t weer prima!

Wij hebben in onze woonkamer een Medion plasma scherm staan van zo'n 720x586 pixels met DVI aansluiting. Sluit ik mn 360 op dit tv scherm aan met 360 VGA kabel en adapter/converter naar DVI in de tv. Dan loopt mn 360 met bepaalde spellen vast, dat geklooi met die ''freezes''. Zie wel wat ik er mee doe. Hoop dat mn 360 wel goed gaat werken op mijn toekomstige Full HD LCD schermpje...:confused::9

Laatst bewerkt: 9 mei 2006

Deel Deze Pagina