Thomson LCD TV 20LW030B5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jimmy@Floyd, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jimmy@Floyd

    Jimmy@Floyd Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Op bovengenoemd LCD scherm heb ik reeds mijn Xbox360 op aangesloten, nu kan ik ieder spel spelen (Fifa2006 bijv) ,maar mijn TopSpin2 daar gaat het reeds mis. Hier wordt door mijn Xbox 360 gevraagd naar 60 hz.
    Gevolg: Een onscherp wazig beeld.
    Nu staat er in mijn specificaties van m'n scherm 50 hz , komt het er dan gewoon op neer dat dit spel met geen mogelijkheid is te spelen op dit scherm?
    Of iemand een hint?

    Greetz,Kenny
     
  2. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens in je dashboard van je 360 helemaal naar het rechter tabblad. Kijk even bij system->display->pal settings en stel dan pal-60 in. Als je het probleem dan nog steeds hebt betekent het dat je tv 60hz niet ondersteund.
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zegt dat hij wazig beeld krijgt bij 60hz en dat in het boekje staat dat hij 50hz ondersteund. Dus je kan alleen met dat wazige beeld spelen, of anders op een andere TV. Helaas..
     
  4. Jimmy@Floyd

    Jimmy@Floyd Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik reeds al eens uitgevoerd, hierna kan ik hem wel spelen.
    Alleen zit er dus als het ware een ''rode'' waas over het scherm, maar nu weet ik dus waar het aanligt.
    Mijn dank is groot.
     
  5. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox 360 ook aangesloten op een 50hz tv maar ik heb hem ingestekdt op 60hz en zo speel ik al een hele tijd met perfect beeld:D
     
  6. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here, blijkbaar werkt het bij sommige toestellen wel
     
  7. reo117

    reo117 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    chill :)

    Chill, ben van plan ook een 360 te kopen, maar me tv is 50hz dus ik kan gewoon alle games kopen als ik die switch maar doe? Weet iemand misschien een site waar alle xbox 360 games staan met de minimun hz? Altijd handig.
    Alvast bedankt
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    we gaan hier verder: De HDTV thread [Deel 14] ‎ het is niet de bedoeling om voor elke tv een apparte thread te openen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina