major skills decreasen om levels te stijgen

Discussie in 'Algemeen' gestart door diehard[NL], 10 mei 2006.

  1. diehard[NL]

    diehard[NL] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen eidigen zo rond level 47 met als je major skills allemaal op 100 hebt. In mijn geval was ik level 46 en had alle major skills op 100, maar als ik nog twee major-skillspoints erbij zou krijgen was ik lvl 47 geweest. Ik bedacht me toen dat je major skills decreasen als je in de gevangenis komt. Dus heb ik dat twee keer gedaan en steeg daarna naar lvl 47, inmiddels ben ik lvl 49 en heb ik 30 keer een guard voor ze bek geslagen en mezelf in de gevangenis laten gooien. Let wel op dat je minor skills ook omlaag kunnen gaan.
    Vooral Blade,Block,Heavy Armor en Atheletics zijn bij mij veel omlaag gegaan. Ik heb 10 major skills per level gedecreased en heb die samen met die minor skills genoteerd.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is een truc die al van het Morrorwind-era afstamt, maar het kan dus inderdaad nog altijd. Misschien niet echt waard er een apart topic over te openen.. In elk geval vraag ik me af waarom je dat zou doen? Ieder zijn keuze natuurlijk, maar voor die 10hp/level moet je het al niet doen, al zeker niet met lvl scaling, dus wat is jouw motivatie dan om er tijd in te steken zo kunstmatig je level te verhogen vraag ik me dan af?
     
  3. diehard[NL]

    diehard[NL] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Door ook mijn minor skills te verhogen, kan ik ieder level bij speed en agility en personality nog mulitpliers gebruiken omdat ik die niet op 100 heb en af en toe luck verhogen is ook niet slecht om te doen. Het was inderdaad niet echt nodig om er een topic over te maken, ik wist ook niet dat dat in morrowind ook al kon.
     

Deel Deze Pagina