Ik heb een idee voor een nieuwe Poll, omtrent Bioware. Ik weet niet hoe ik het op z'n best formulier, maar het gaat ook maar om het idee. Hier volgt de Poll, ook een goede passende titel weet ik niet. Poll: Wat zou je graag van Bioware zien volgen? Mogelijk antwoorden: -Star Wars Knigths of the Old Republic 3 -Jade Empire 2 -Mass Effect -Een totaal nieuwe titel, maar niet in de trend van Mass Effect Ik weet niet of 't wat is, en als 't was is misschien moet er nog wat worden toegevoegd of zoiets dergelijks. Aan de members, wat vinden jullie ervan?
Ik vind het wel een goed idee, maar ik weet niet of iedereen dezelfde intresses heeft kwa games. Dus Bioware.
Opzich wel een leuk idee, maar ik zie veel liever eerst Neverwinter Nights 2 verschijnen . Ja ik weet dat het geen xbox game is, het is mijn mening maar.
Mja misschien houden sommige mensen helemaal niet van Bioware of liggen die games niet bij hun intresse, dus dan zal de poll voor ''hun'' dan niet boeien. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Het is wel een Xbox forum, en geen algemeen forum. Tja, daarom kan je nog altijd de optie '-Een totaal nieuwe titel, maar niet in de trend van Mass Effect' kiezen.
of gewoon wat algemener: welke game van de E3/welke game wil je op de 360 zien? - Halo 3 - Gears of war - Splintercell 4 - enz.