ik kan me vergissen maar is er een tijdje geleden niet gemeld dat iedereen gratis (een week) xbox live gold zou krijgen in de week van 8 tot 15 mei?? gesponsord door adidas???? ik ben er vrij zeker van dat ik dit op xboxworld heb gelezen?? maar mn account is nog steeds silver?? wie kan mij dit uitleggen??
Anders prop je halo 2 erin, en als je op live kunt heb je gold Of ga online met pgr (tenzij kje tegen anderen kan racen met silver)
volgens mij is het zo dat je een aantal games gratis kon spelen (alleen xbox360 games??) in ieder geval blijft je account silver en kun je met je silver account gebruik maken van de gold functies... je hebt al geprobeerd om games te spelen online?
Waar heb je gezien/gelezen dan dat je silver hebt? als je het bij Marketplace hebt gezien dan is het wel goed, dat heb ik namelijk ook maar ik kan wel online gamen. Probeer inderdaad online te gaan met een game.
het zou kunnen dat het al is afgelopen, maar ik heb vanochtend tegen iemand met een silver account gespeeld op live dus het moet wel (hebben ge)kund.
stelletje mongolen, je account blijft silver maar je kan gewoon online spelen zonder een mailtje of wat dan ook te krijgen . doe er gewoon een spel in, zoals ik en je ziet wel of je online kan of niet. Wel dus