FIFA 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door XRC kingkoning, 12 mei 2006.

  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien FIFA 2006 voor de oude xbox al wat langer uit is en al 30 euro is, wilde ik hem misschien kopen. Ik heb het al een keer op de 360 gespeeld, maar is ie voor de oldskool xbox net zo goed? Heeft iemand van jullie ervaring met dit spel en kan die mij zeggen of ik het moet kopen?

    (bedankt voor je reactie)
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    op de xbox is die beter :) heb online meer dan 800 wedstrijden gespeeld
     
  3. Fritzs

    Fritzs Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Pro Evo 5 eens, ook voor 30 euro en net weer "iets" anders dan FIFA.

    (NB: Al meer dan 1000 wedstrijden online gespeeld ;) )
     
  4. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 06 voor de (gewone) xbox is zeker de moeite waard. Ik speel games sinds 1983 en dit spel heb ik net zoals Sensi gewoon helemaal stukgespeeld.... qua bediening lijkt fifa world cup erop (360), maar fifa 06 voelt gewoon net ff beter. Ook online is fifa 06 beter omdat online world cup echt nergens op slaat (ze willen waarschijnlijk nog wat ruimte overhouden voor fifa 07 ;-)

    tuurlijk is pro-evo 05 (technisch) beter, maar als je gewoon ff lekker wilt snel wilt ballen, met mooie grfx en alle licenties.... zeker doen, vooral de managermode is erg leuk.
    Pro-evo is die vrouw waar je alles mee deelt, FIFA is die g@*le chick waarmee je......

    btw. de xbox versie (europese/PAL) kent wel enkele vertragingen in de gameplay.... ps2 versie heeft dat een stuk minder. Maar op den duur merk je dat niet meer.

    succes
     
  5. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf zou ik ook voor fifa 2006 gaan heb ik zelf nu ook nog en speel nog steeds op de xbox! Pro evo is ook wel cool als je met vrienden wilt gamen. Maar single player is bij Fifa vind ik, veel uitgebreider en heeft meer mogelijk heden dan een Pro Evo 5 in career mode!

    Succes met je beslissing
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als je voor alle teams met licentie wilt gaan ook voor fifa 06 gaan..

    maar...als je geen framedrops wil hebben en elke keer iets nieuws wil zien in het voetbal..dan zou ik voor pes5 gaan..

    Ik speel het nu een maand of 5...en soms heb ik tijdens wedstrijden nog steeds iets van..wow..zit dat er ook in...kan dat ook..etc..
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor jullie enthousiaste reacties. ik hoorde van m'n broertje dat binnenkort Pro Evolution Soccer 6 gaat uitkomen of zo en dat deel 5 al soepeler speelt dan FIFA. dat brengt me dus weer aan het twijfelen. deel 5 zal ik niet kopen, maar als deel 6 spoedig uitkomt zou ik daar wel voor willen gaan. weten jullie wanneer pes6 uitkomt? als deze zoveel beter is ga ik daar wel voor, maar het gaat me er meer om dat ik gewoon een goed voetbalspel voor de xbox koop. (ik heb er dus nog geeneen) en aangezien ik nog nooit een xboxspel heb gekocht (ik speel alleen PGR2), wil ik toch wel meteen het goede kopen.

    is pes6 eigenlijk wel voor de gewone xbox? na wat gezocht te hebben zag ik: 'PS2, xbox360' staan als consuls
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  8. Fritzs

    Fritzs Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de nieuwe Pes komt oktober / november uit naar het zich laat aanzien. (dus niet echt binnenkort).

    Er komt vast wel een xbox versie van en inderdaad ook een next gen versie voor de 360.
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb zojuist toch maar pro evo 5 gekocht na jullie reacties (en enig aandringen van m'n broertje). met FIFA 2006 zou ik me zeker ook kunnen hebben amuseren, maar aangezien het me leuk lijkt iedere keer iets nieuws qua voetbal te zien, zoals RoBu zei, ging ik voor pes5. ik weet dat ik hier veel plezier aan zal beleven. bedankt jongens, fijn dat jullie zo snel konden reageren. (xbw=klasse)
     
  10. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 6 komt waarschijnlijk niet uit op de normale xbox (1)
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, mooi want dan heb ik helemaal goeie zeken gedaan (met Freerecord shop). ik heb het dus al gespeeld (met mijn al eerder in dit forumverhaal voorkomende broertje) en het bevalt echt supergoed. en ik ben nog niet eens op l!ve gegaan.
     
  12. ozcar

    ozcar Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2006 world cup (360)

    halloow heeft iemand mischien een goedde reden warom fifa 2006 world cup voor de 360 geen optie heeft om mooie acties of goals op te slaan?????:'-( dit is een vaag verhaal wnt op de normale Xbox kan het wel en op de ps2 ook (helaas)

    als het toch kan meld het dan even AUB
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hey ik wil ook een voetbalspel kopen alleen ik vraag me af welke ik nou moet kopen. Fifa 2006, Fifa 2006 World Cup Germany , of PES 4 of 5.. Ik wil gewoon lekker een beetje kunnen spelen, maar wil wel realistisch kunnen gamen.
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Mogelijkheid: PES 5! Heel realistisch, maar makkelijk om in te stappen :). Kijk maar eens in de PES-thread rond en je ziet dat het spel nog volop wordt gespeeld (terwijl het al in oktober is uitgekomen).. Veel mensen (zoals ik) die het spel vanaf de dag van de release tot nu nog steeds heel veel spelen..
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fifa WK 2k6 Germany nou, en het heeft wel een heerlijk WK sfeertje:) Wel jammer dat het exact fifa 06 is, als ik hem gekocht zou hebben voor 60 euris zou ik me echt kapotgenaait voelen.... Het is fifa 06 voor de xbox, maar dan met Nationale teams ipv uefa cup etc.
    Er valt ook een hele zooi te unlocken dus het is wel een aardig spel verder:) Maar het heeft nog steeds die vertraginkjes die je meestal bij een fifa hebt; als je 1x op passen gedrukt hebt, dan zul je ook passen ook al krijg je de bal veel later. Verder zijn de duels niet altijd realistisch (gewoon B ingedrukt houden , wachten, en je hebt de bal). Als je het WK erg tof vind, is dit spel echt leuk:)
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon pes5 dus, maar pes6 komt geloof ik in augustus uit of zo. dus als je wat geduld hebt...
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Dus fifa '06 is hetzelfde qua gameplay en graphix en mogelijkheden als fifa '06 world cup germany? Alleen dan niet met echte teams.. Het kost ook maar 30 euro, en fifa 06 is geloof ik duurder? Pes 5 lijkt me toch ook erg leuk, alleen ik heb het ff gespeelt ( pes 4 dan ) en de nederlanders hadden allemaal andere namen enzo.. beetje nep

    Lijkt me trouwens niet dat pes 6 op de xbox 1 uitkomt ? maarja, ik ga zowieso toch niet wachten want ik heb nu vakantie .. :9 Wat kost pes 5 trouwens?
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pes5 gekocht voor 30 euro. netjes toch? de namen zijn misschien wel nep, maar dat moet je gewoon ff aanpassen. je vult een naam van zo'n speler in (bijv. v. Blockoost) en dan krijg je een pes5 site waar je een lijstje met echte namen ziet met daarvoor de nepnamen. ik heb het alleen bij Nederland aangepast.
    doordat ze niet de licentie hebben gekocht is het denk ik wel goedkoper. maar ja, pes5 is het meest realistisch en zorgt in ieder geval voor veel gameplezier. (die moet je dan maar kopen)

    sorry, pes6 komt idd alleen voor Xbox 360
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik ga denk ik PES niet kopen... De muziek, de unlockable dingen, de stijlvolle menu's en alle officiele namen maken Fifa gewoon beter. Fifa met de gameplay van PES lijkt me echt uber.
     
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Roel, je hebt me bijna overtuigd :D Alleen als ik dan weer zoiets hoor van meer unluckable stuff en mooiere graphics ofzo dan begin ik weer te twijfelen..
    BTw, weten jullie waar deze games te koop zijn? Ik hoef maar 10 min te fietsen naar de mediamarkt namelijk
     

Deel Deze Pagina