Ik heb een vraag waar iemand me mss mee kan helpen. Ik heb gister de xbox360 gekocht en heb hem aangesloten op mijn hdtv. Nix aan de hand verder, maar ik het geluid op mijn home cinema set aansluiten. Nu heb ik achterop de receiver wat punten gevonden die overeen komen met de kleuren van de stekkers van de xbox. Geloof van blauw, groen en rood. Kunnen die stekkers aan die set gekoppeld worden, zodat ik evengoed dezelfde resolutie heb op de tv en of het werkt
waarschijn lijk moet je de rood wite op jou rood witte stekkers plaatsen Heb je een foto van de achter kant van de set/
Nee, dat is waarschijnlijk alleen een uitgang voor de dvd-speler. Als er meer component aansluitingen opzitten, dan moet je even in de handleiding kijken welke daarvan uitgangen en ingangen zijn.
Zit er op jou home cinema set geen digitale ingang? Dat is een klein vierkant aansluiting waar als je hem nog niet gebruikt hebt een dopje op zit. Als je die aansluit heb je het beste geluid dat je kan krijgen.
Ja dat zal ik maar eens ff nakijken dan vanavond. En wat moet daar mee gebeuren dan. En als ik dus die rode en die witte audiostekkers op de cinema set aan zou sluiten, heb ik ook geluid via de receiver. Sorry, maar begin steeds meer een noob te worden in al dat nieuwe hifi spul. http://www.jvc.nl/product.php?id=QP-D12RSE&catid=85 Dit is een foto, maar zul je niet zo veel aan hebben
Waarom sluit je hem niet gewoon via scart aan op de receiver ? Heb ik ook gedaan en werkt prima. Mijn JVC heeft 4 scart aansluitingen met een advanced scart kan je ook nog de digitale plug gebruiken. succes
Ik zie hier bij in/uitgangen staan dat er ook een optische ingang opzit. Als je dan tussen 360 en de reciever een optische Toslink kabel doet dan komt er digitaal geluid uit je set.
@ Bizarre Ook ik heb een JVC versterker en de TV die ik gebruik is een Plasma HDTV. Ik gebruik de Microsoft Component HD/AV kabel. De component aansluitingen zijn aangesloten op de TV en via een optical kabeltje is mijn 360 aangesloten op de versterker (op optische ingang) en heb super geluid (aansluiting voor optical zit op de Component HD/AV kabel).
Ja dat klopt, in die kabel waar je het schuifje omgezet hebt van TV ---> HDTV zit een klein zwart, vierkant dingetje daat druk je je optical kabeltje in en ............. KLAAR!!
Of gewoon via je TV bij werkt het iig geval zo! Zodra ik de receiver op TV aanvinkt gaat het geluid via de surround dus ik hoef geen omwegen te belopen misschien het bij jou ook zo???
ik heb ook een jvs ik heb gewoon de 5 toppen in de home cinema gedaan en heb een eve mooi beeld om hdtv
Juist dat ga ik eens proberen ja. En anders kan ik altijd nog die optische kabel gebruiken. Heb het allemaal even nagekeken. Thx allemaal
optisch is voor echt 5.1 geluid, als je het op een andere manier doet krijg je waarschijnlijk stereo geluid met pro logic ofzo Dus optisch is the way to go