World of Warcraft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yi-Long, 14 jun 2005.

  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    tenzij het geld gaat kosten, want spelle spelen is leuk maar veel mensen hebben het er niet voor over om dan ook €13,- per maand neer te leggen voor een spel
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het spel het waard is waarom niet. Er zijn voor de XBox maar weinig spellen uitgekomen die hun geld waard waren. 95% was voor niet eens €10 waard. Dan vind ik €13 per maand voor een spel wat je echt veel kunt spelen helemaal niet duur. Ben je eenmal met de game klaar kies je de andere factie en andere class/race en je hebt weer een hele nieuwe games.
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens maar het is met wow zo, als je er een maal aangaat beginnen kom je er moeilijk vanaf 8)
     
  4. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ik bedoel met guild wars ofzo is ook een vet spel waar je lang aan bezig bent maar dat is wel gratis, dus ik speel liever dat dan dat ik €13,- moet dokke per maand en dan ook nog eens voor €60,- kopen van mijn miezerige kinderloon daar heb ik dus echt geen zin in
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Guild wars kun je echt niet vergelijken met WOW imo. Het is een totaal ander soort MMORPG dan WoW.

    Voor een game als WoW heb ik die paar euro per maand er altijd wel voor over.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En dan komt er weer een uitbreiding die €45 kost. Dus nu moet je al 2x €45 betalen voor Guild Wars en binnenkort komt er weer een uitbreiding. Bij WoW kun je de meeste uitbreidingen al bij auto-updates downloaden. Het is dus hoe je het maar bekijkt. Guild Wars is dan misschien wel goedkoper maar toch echt pas nadat je WoW een jaar hebt gespeeld.
     
  7. sjoerd1977

    sjoerd1977 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    toetsenbord en muis kunnen zonder problemen worden aangesloten, het zal vast een volgend ontwerp worden, bv controller met toetsenbord en een draadloze muis of iets.
    laatste geruchten waren dat de structuur van de xbox live nu wel geschikt waren voor world of warcraft.
    , Ik denk dat blizzard nog even de kat uit de boom kijkt, en als dit spel idd uit komt voor de xbox360 uitkomt dan hebben ze de strijd al gewonnen.

    Wat betreft Sony ps3, ik heb de ps2 leuk ding, maar de ps3 ga ik niet halen, omdat sony alles kopieerd zowel van microsoft en nintendo, mhw weing creatief.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    WoW op de 360, dat zou inderdaad vet zijn :cool:

    maar ik vind het raar dat iedereen hoopt op versie met toetsenbord en muis, ik speel altijd vanaf de bank en daar kan ik niet zomaar een muis neerleggen.

    ik denk dat je met de controller en een headset alleen ook al een heel end komt, ze kunnen toch knoppencombinaties maken voor spells enzo?
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou gewoon je instellingen kan kiezen tussen controller of muis & toetsenbord vind ik het oke.
     

Deel Deze Pagina