Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

  1. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn die te verkopen???
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    denk het wel maar als je verder in de mage guild wil komen moet je ze aan die argonian geven
     
  3. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar waar vind ik chameleon/ invisibility spells? en voor hoeveel magica ++ level + prijs ongeveer?
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    In de dark brotherhood!

    level enzo weet ik niet !
     
  5. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Arch-Mage _O_ Ik vind het verhaal (Necromancy) van de Mages Guild trouwens beter dan die van de overige Guilds; ook heb ik het idee dat zij de meeste aantal en langere missies hebben.
     
  6. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Even om et zoeken van die recomm. Ik bedoel, ze ziet toch pijtje's onderop je scherm, waar je heen moet. En je leest je diary updates toch wel.....
     
  7. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat chameleon potions gevonden tijdens quest (in grotten). Daarnaast kun je bij de magesguild ook een chameloen spell kopen, maar daar moet je een rdelijk hoge magica voor hebben.
     
  8. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, als je gewoon het groene pijltje volgt kom je vanzelf bij de kast (ik meen me te herinneren dat het om een kist ging, maar volgens drolletje was het echt een kast!) waar de gems inliggen. Dan gewoon nog een keer de pijl volgen naar de argonian!
     
  9. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    KL@TE dan heb ze al verpats enn tsja aan wie geen idee, ik zocht naar een recomm. en niet gems... FAXERDEFAX GVD |:- |:- |:- |:-
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tjaah ;) :p dat is best wel dom want je krijgt ook een berigt in beeld van :
    je hebt geen recomdetion (hoe je dat ook schrijft) gevonde maar wel black soul gems
    geef die aan (en dan die argonians zijn naam)
     
  11. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? dat kan ik me niet meer herrinneren?? maarre goed toen was ik ook een uurtje of 7 bezig..... Dan een uur of wat zoeken bij elke city bij verkooppunten :mad:
     
  12. numericword

    numericword Dutch Vengeance

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Soul gems zijn niet te koop in winkels. Misschien dat je ze kan vinden in plekken waar necromancers huizen.
    Anders is het ben ik bang heel erg pech gehad.
     
  13. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    net gevonden: To those people that entered the sewers, didn't get the ring, then came back 3 days or more and Vidkun's body was gone...I can't help you =( This may be a bug, but I think his body vanished like anyone elses after a few days. To complete the quest, you'll have to add the ring to your inventory using the console. The command is: player.additem 0002E5AC "1" Once you've touched the ring, you can drop it, the quest info should update then. If you have an Xbox, I'm sorry but you'll have to reload unless Beth comes up with a patch.

    zeer sh*t kan dus opieuw beginnen ,nog iemand anders last van gehad?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  14. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ah.. heb 125 magicka @ level 15.. en alleen destruction als magic major skill.. kan ik ook zonder te levelen ( level 16 + worden) magicka/inteligence krijgen?
    ik had wel van 14 naar 15 +5 bij willpower en +5 bij inteligence
     
  15. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat als je een grand soul gem in een necromancers altar legt en dan 24 uur ofzo wacht. Dat het dan een black soul gem is geworden. Of dit waar is moet je zelf maar even achter komen :p
     
  16. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest bij de mages guild een boomstam zoeken om een staff van te maken...nu heb ik gekozen voor Mysticism — Soul Trap staff, maar ik snap er nix van, hoe werkt dat dan? en wat heb je eraan? kan iemand me dit uitleggen
     
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    equip je staff, richt en druk op Rechter trigger.
    aan die staff heb je nie echt veel. ik had em ook gekozen maar later verkocht ik em gewoon weer en enchante ik mijn wapens gewoon direct met soultrap.
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had beter een aanvalsstaf kunnen kiezen, daar heb je tenminste nog wat aan als je ff geen zin hebt om iemand te killen. Hij doet dan 40 punten schade van afstand, dus dat is niet slecht. Hij raakt ook niet zo snel op...
     
  19. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Met soul trap vang je de ziel van het monster of persoon dat je vermoord in een lege soul gem. Afhankelijk van het level van de ziel van je vijand wordt deze gevangen in een bijbehorende soul gem, dus bij minotaur lord is het soul-lvl grand (het hoogst) dees gaat dus in een grand soul gem.
    De staf die je ehbt doet soul trap voor een bepaald anatal seconde op je vijand, dus je emot ej vijand binnen die tijd gewoon ff slachten, maakt niet uit hoe. Eenmaal gedaan zie je z'n ziel zegmaar gevangen worden (je izte iets anders dan normaal)
     
  20. Holland Freak

    Holland Freak Ready For Rush Hour

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo weet iemand hoe je de magicka punten versnelt kun verhogen. Ik ben een als CLASS, RACE, BIRTHSIGN een halve warrior en halve wizard. Ik heb al level 9 en mijn magicka staat op 145. Ik weet dat je de intelligence kunt verhogen als je een level hoger kunt, maar mijn vraag is dus of dat je ook ergens in het spel zelf je magicka punten kunt verhogen want ik heb namelijk een paar spells in mijn inventory die meer als 400 punten nodig hebben.
     

Deel Deze Pagina