Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt niet van plan om een intercooler te kopen. Als de 360 zoveel last heeft van de hitte mag MS me er wel één cadeau doen. ;)
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ik hou me xbox 360 de laatste tijd vaak uit... omdat ik niet weer het probleem wil krijgen van dat me 360 niet meer aan gaat straks ben ik al me saves weer kwijt en heb ik weer alles voor niets gedaan:+ achja had de Achievements nog wel gelukkig.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me nou vertellen wat refurnished is
     
  4. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Refurbished = opgelapte xbox

    zit namelijk zo,
    als je je box naar repair center stuurt, kijken ze eerst ffie of hij effectief stuk is, als dat zo is, sturen ze je direct een gerepareerde van iemand anders terug...

    daaarna repareren ze de jouwe die dan later naar iemand anders weer gaat...

    daarom dat er relatief veel mensen zijn die al 3 of 4 xboxen hebben gehad, vermits die refurbished blijkbaar soms toch niet helemaal ok gerepareerd zijn
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik dacht al dat dat het was... maar ik wis het nog niet zeker :{

    ik heb in iedergeval wel zo'n refurbished ding terug gekregen en hij doet het alleen maar beter en stiller dan mijn oude, terwijl er in die die ik nu heb een oudere versie van de dvd drive heb ziten.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    laat maar, was weer eens veel te laat 8)
     
  7. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Geven ze het aan als je zo'n versie terugkrijgt?

    Dutch

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

    Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd.


    Hopelijk krijg ik hem zo snel mogelijk terug *)
     
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat niet express mijn xbox 360 uit om problemen te voorkomen. Als hij suk gaat heb ik pech en MS ook. ;)
     
  9. sixem

    sixem Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 loopt ook regelmatig vast maar eigenlijk grotendeels bij de demo die je kan downloaden op marketplace vooral lost planet als me xbox langer dan een uur aan staat en ik speel opeens lost planet loopt hij 100 procent vast
    ook is het 1 keer gebeurd toen ik condemned speelde opeens krijg ik zwart beeld het groene ringetje werd rood [weet niet meer precies hoeveel delen er rood werden] ook al een aantal keer met oblivion heb nu zo`n nyko intercooler besteld bel vandaag nog ff microsoft en ik kijk wel wat ze zeggen
     
  10. Stigmata

    Stigmata Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    REFURBISHED

    Hallo Steenbok,
    Bedankt voor de links

    Of een Intercooler alle problemen met de 360's zullen oplossen is verre van gezegd...maar ik ben er van overtuigd dat die toch wel zal bijdragen aan een betere afkoeling van het systeem.

    Idd. het ding hoort het gewoon normaal te doen zonder, maar uit de praktijk blijkt dat dit toch wel niet het geval is.
    Ieder moet maar voor zichzelf uitmaken of ze de bijkomende kost wensen te doen om een intercooler aan te schaffen, of liever wachten totdat Ms hen 1 cadeau doet...
    Hetzelfde kan men dan stellen dat Ms maar een mem-card moet geven aan de mensen die hun 360 hebben moeten terugsturen zodat ze geen data v/d HD verliezen...etc..etc.. waar eindigt dit?

    Heb hier dan vandaag ook een "Refurbished" 360 binnengekregen -zo stond het althans op de transportbox vermeld, sluit die vanavond aan en we zien wel wat er van komt.
    _0/
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    waar is zo een intercooler te koop dan? niet dat ik overhitting problemen of vastlopers heb maar voor de zkerheid
     
  12. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, eindelijk iemand met dezelfde mening als mij. Dit is hetzelfde ls een videokaart die je in de pc prikt; Vervang ik de standaard cooler door en betere of blijf ik bij de cooler die ebij geleverd is.
     
  13. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet mogelijk zijn de cooler zelf te vervangen (inbouwen). Of is dat niet zo'n slim (of zelfs moeilijk).
     
  14. sixem

    sixem Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem zelf hier besteld
    http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/360-intcool

    ik denk zelf wel als je een beetje google`d dat je hem wel in nederland kan vinden
     
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet duur zo'n ding. Ben niet van plan hem te kopen, omdat ik nog geen enkele vastloper heb gehad, en van mening ben dat MS me er wel één cadeau mag doen.
     
  16. Impuls

    Impuls Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 is net overleden ...
    Das zeker omdat ik vorige week de poll heb aangeklikt dat ik geen problemen had lol.
    Ik had wel wat schokken bij dvd's kijken maar spellen gingen goed.
    Nu krijg ik hem zelf niet meer deftig opgestart...als hij dan nog opgestart geraakt blijft hij max 2 minuten goed en dan gewoon hangen met strepen over het scherm en geruis van het geluid.
    Heb het getest gewoon in het dashboard staan en na 1 minuut liep hij al vast en de dagen ervoor liep hij in iedere demo vast na aantal seconden...

    Hopelijk krijg ik hem nog aan de praat om mijn savegames te redden, ik kan de harddisk wel bij een maat er in plooien...als er maar niks aan mijn harddisk is.

    Cheers
    Impuls
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste MFR 21 december: kon niet meer spelen, omdat steeds bleef haken (elke minuut)
    2e MFR 23 december: krak geluid bij aan, strepen als ik naar de dashboard
    3e MFR 20 maart: strepen bij DVD en strepen als ik naar dashboard ga
    4e MFR 31 oktober: ze zeiden dat ze de 3e gingen reparen, geven ze perongeluk een 2e handse beschadigde van iemand anders. Mijn 3e krijg ik dus niet maar weer een nieuwe
    5e: wie weet? (hoop natuurlijk dat ik het hoef te schrijven)
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook net kapot gegaan.. helaas kan ie helemaal niet meer aan nu, dus ik vrees dat geen backup meer kan maken van mijn savegames... dammit!
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 5e potverdomme! waarom ik!!!! ben ik de enige met zoveel 360's WTF!!
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    .......Wat ik het meest haat! Is dat andere zeggen daar is iets met mijn Xbox (blablabla zeggen verhaal) iemand zegt ligt misschien aan dvd, zegt die nee denk niet ga bellen. Na een tijdje ik krijg een nieuwe. Ik haat dat zo erg sommige willen echt een nieuwe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina