UC prob

Discussie in 'Algemeen' gestart door party_animal, 30 nov 2002.

1. party_animal

party_animal Musicman

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens het boekje moet systemlink onder singleplayer staan, ik vind systemlink niet, moet je dat unlocken of komt dat er te staan als je xbox gekoppeld is?

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Missch. net als mp, gewoon aan zetten?

3. party_animal

party_animal Musicman

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet want in het boekje hebben ze het echter over een appart menu.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...als ik 't weet post ik het wel. Ik bedoelde dat als je ze aansluit en aanzet dat er dan missch. onder instant action iets tevoorschijn komt, bijv. dat menuutje... Naja, nog ff uitzoeken dus...

5. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    De system link IS WEL AANWEZIG.
    Ik heb Unreal Championship gisteren zo'n 3 uur online zitten spelen via xbconnect.Het spel is gewoon bangelijk snel en geen enkele keer problemen ondervonden met lag.
    UC is gewoon gemaakt voor online gaming en het verschil is duidelijk merkbaar.
    Het probleem met die netwerk optie is het volgende:
    Als je via je PC en xbconnect een netwerk maakt komt er maar een systemlink optie vrij op je Xbox.
    Ik heb ook de review gelezen van OXM waar ook geen sprake was van een systemlink optie,maar achteraf gezien is het toch wel stom dat ze niet éérst een netwerk gemaakt hebben.
    Het is natuurlijk vragen om problemen als ze dat op die manier toepassen.
    De optie is dus wel degelijk aanwezig maar je moet je Xbox al opstellen in een netwerk om de optie te kunnen zien.

6. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij dan precies uitleggen hoe je zo'n systemlink voor thuis met gewoon 2 tv's en 2 boxen aanlegt met Unreal Championship?

Alvast Bedankt,

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

is toch simpel? gewoon die 2 xbox-en linken

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je, ik schreef al dat ik dat dacht, is wel logisch.

Deel Deze Pagina