ik heb een aantal vragen over UC 1. hoe kan je in single playyer je eigen level kiezen en de hoeveelheid bots. 2. hoe kan ik in instand battle of zo iets kiezen hoeveel tegenstanders ik wil? 3. er is een wapen en als je daar mee schiet dan komt er een soort wittige rook achtig straaltje uit en er staat rechts onder dat je maar 1 kogel hebt maar als ik schiet of schieten ingedrukt houd gaat ten 1ste de vijand niet dood en er gaan geen kogels weg van die 1 kogel die je hebt. alvast bedankt.
k denk dat dat de ion painter is? k heb et spel nog niet. maar k vermoed dat het om het bovenstaande wapen gaat.
ik heb uc nog niet maar, ik heb gehoord dat dat wapen wat je bedoelt een soort mini atoombomb is en je moest iets van inlocken of zo
hoe moeten we deze vragen antwoorden al we UC nog niet hebben??? En je hebt 'm zelf ook nog niet dus kan je beter ff wachten denk ik....
dat wape moet je een tijdje op de grond richte en dan komt r een sataliet en die knalt dan naar benede (ion pianter uit ut200
= www.gamecom.nl? maar dar kan je geen UC kopen ... ehm in US kan je hem al wel kopen.. maar het gaat om de PAL (UK) versie
en ik zeg alleen voor UCers dus reageer niet als je geen antwoord kunt geven want dan loopt de threat de soep in
Ben ook al sinds gisteren aan het fraggen. Ik heb de redeemer,etc. ook nog niet gevonden. Ik weet wel wat er ongeveer zou moeten inzitten van de PC versie.
antwoord op je eeste vraag: in single player kun je natuurlijk niet zelf het level kiezen en ook niet de hoeveelheid bots omdat je het moet zien als levels die je moet halen. En bij instant action word geloof ik het aantal bots aan de grote van het levgel aangepast.