Hoi, Ik heb gisteren voor eerst mijn xbox 360 (zat nog nieuw in de doos) geprobeerd met het spel Nba 2k6, en ik heb het aangesloten op hdmi (ik heb Samsung LCD tv) en het spel is ook splinter nieuw. Maar wat ik raar vindt dat het spel steeds vast loopt ik heb beide nog helemaal niet gebruikt Jongens wat kan nauw het probeem zijn? Moet ik wat gaan wijzigen op settings of zo? Alvast bedankt,
Je hebt dus een helemaal nieuwe 360? Ik zou eerst nog ff terug gaan naar de winkel, misschien kunnen zij het even snel regelen en anders kan je altijd nog ms bellen.
Hey master toch maar overgegaan op een nieuwe 360, die oude van jou bevalt nog steeds goed Maarre dat vastlopen had ik ook erg veel last van, ik heb de 360 toen bij andere apparatuur uit de buurt plat gelegd. Zodat hij genoeg ruimte had voor een fatsoenlijke koeling. Nu loopt hij zelden meer vast (alleen bij oblivion maar dat is een bekend probleem), probeer dat anders eens.
Ja *) eindelijk is mijn spel uit maar nu heb ik deze probleem maar ik zal mijn xbox en voeding op andere plaats zetten en kijken wat er gaat gebeuren.
Ligt je voeding vrij van de grond? mss dat de voeding te warm wordt doordat je hem bv op een tapijt hebt liggen
Ik neem aan dat je hem op component hebt aangesloten (3 stekkers), HDMI is er (nog) niet voor de Xbox 360
Zijn er wel die HDMI kabels alleen van Monster cables! Als ik het goed zeg...zag laatst iig wel zoiets op hun website..
Alle Monster kabels stonden laast in XBM, maar ik hem geen HDMI gezien. Misschien bedoel je die VGA kabel van hun die je niet moet kopen.
Ik denk dat het ten eerste zal helpen om je 360 niet op HDMI aan te sluiten. Sterker nog, de Xbox 360 heeft geeneens HDMI. Je kan hem dus niet eens aansluiten. Waarschijnlijk is dat ook het probleem. Denk dat je dan eerder via component of via VGA bedoeld. Daarnaast zijn er andere topics waar je met problemen terecht kan. Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2 De HDTV Thread VGA Monitor Thread Xbox 360 kinderziektes topic NBA 2k6 Deze gaat dus op slot.