[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Compleet mee eens ;) Misschien krijgen sommige mensen het in het echt niet voor elkaar, vandaar dat ze het virtueel doen :p

    PS: Ik zal nu wel compleet afgezeken worden door de Die hard WoWers, maja... boeie.

    Je kunt iig niet je enige echte virtuele liefde verliezen door teveel gamen xD
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom terug als jullie weten waar jullie het over hebben :{
     
  3. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best grappig om te zien =P Heb je tenminste meer diepgang in de game dan 5 keer in de week te raiden of 9 uur per dag te pvp-en =P
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Casual gamer? :cool:

    Tuurlijk, zo'n huwelijk is wat overdreven, maar wel verschrikkelijk grappig. :p
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het zijn niet allemaal mensen met sociale problemen hoor. =( Wat is er nu mis met een middagje lol hebben met je guildmaten? Orcrist en Conquistador zijn ook een keer getrouwd, wat lol en een paar leuke screenshots, that's it.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is ook is een keer iets anders dan BWL, MC of whatever, guild events zijn leuk en als ik dan toevallig ben degene die trouwt then so be it, maar ga er geen mensen op afzeiken.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Aye, WoW draait heel erg om community. En een wedding is dus een community event. Hou je daar niet van dan kan je nog wel is bij jezelf te raden gaan of je wel goed zit bij een MMO. Ik vind het in ieder geval tof, iedereen in hippe kleren en een beetje rond zwalken in een stad. Vuurwerk en drank erbij, lachen dus. :)
     
  8. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis misschien heel onschuldig maar wat wordt het volgende.... kindjes maken? Dit is nog maar het begin.
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat gaan ze doen, en een mooi groot huis kopen bij nefarian zodat de kinderen met een draak kunnen spelen:).

    Ga jij nou eerst maar iets van het spel leren voordat je nog meer onzin begint uit te kramen_0/.
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt domme opmerkingen en hele domme opmerkingen. Maar de jouw slaat totaal nergens op.

    Wat is er miss als andere mensen het leuk vinden op een bruiloft in-game te doen.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het niet leuk vind doe het dan zelf niet, en laat anderen doen wat ze willen. Hun betalen toch voor het spel.
    Dat jullie epix!@#$%^ zijn 1 ding maar lol hebben met je guild is ook leuk.
     
  12. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een waarschuwing kom niet bij mij janken als je niet meer weet hoe het in de echte wereld moet.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Oeh waarschuwing, voor wat? Dat ik op een gegeven moment mijn lul in de cd-lade steek? Rot toch op man. :{
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Rofl ^^
     
  15. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wilt jongen, w8 maar tot je licht hebt gezien dan denk je wel anders.

    1. Je krijgt een vriend misschien (in) (waar je tevens niet voor hoeft te betalen)

    of

    2. Je hebt een kind dat doet alsof die trouwt in een spelletje, kijken of je dan nog zo denkt.......
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Serieus jongen, als jij het "licht" al hebt gezien wat de fuck doe je hier nog dan?
     
  17. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten tot het eten klaar is, maar dat is nog geen antwoord op mijn vorige post die je aardig loopt te ontwijken zo.

    Edit: Desnoods als ik dat niet zou hebben gedaan. Type /played en neem daar de helft (de helft omdat een spelletje spelen natuurlijk niet erg is) van en kijk wat je der allemaal mee had kunnen doen dat echt nuttig is. School, werk, sport of sociaal leven.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Asjeblieft zeg, iets respectvoller mag ook wel. :{ Hoe vaak moet nog gezegd worden dat het maar een spelletje was. Die /played opmerking slaat ook nergens op, jij zit toch ook op gaming forum? Dan neem ik aan dat jij ook wel eens een game speelt. :{

    Deze discussie moet maar eens ophouden, want dit gaat veel te ver off-topic.
     
  19. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nou serieus mijn laatste post verwijderd? Ik hoop op een server fout anders dan weet ik het wel.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Anders weet je wat wel?
    Hou er gewoon over op. Klaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina