ik ben benieuwd of fable het beste spel op xbox gaat worden omdat ik er veel over hoor en alleen maar positieve punten. wat vinden jullie?
Hmm lijkt me echt zo een spel dat vol kan gaan tegen vallen. Je hoopt er te veel van en dan is het gewoon wel goed maar voldoet niet aan wat jij wou.
Net zo als black & white... was geen slecht spel, maar ik had het echt veel beter verwacht. Dit zou zoiets kunnen worden aangezien het van dezelfde maker is...
Ik denk dat het een vette game word..ik ben vaak bij de forum van de makers langs geweest...vertrouw me maar het word een topper...ze zeiden ook dat splinter cell zou tegenvallen maar dat is bij mij niet het geval.
black & white, daar werd ook met veel lof over gesproken. uiteindelijk: een tegenvaller, een grote tegenvaller
Ikzelf lees weinig over deze game, veel nieuws probeer ik eigenlijk te vermeiden, waardoor mij deze game niet zal tegenvallen
en dat kwam ook omdat hij een geheel nieuw genre wou uitvinden (ja ik weet het er zijn nog spellen waar je god speelt) ik vind ook dat hij redelijk in zijn opzet was geslaagt alleen houde niet zoveel mensen ervan
Tja.. de kwestie van het overhypen.. Ik verwacht zelf toch aardig veel van Fable, en ik heb ook de grootste vertrouwen dat deze game aan mijn verwachtingen voldoen. Ik heb vertrouwen in Peter Molineux en Lionheid. Ik heb ook plezier gehad met Black & White, alleen al door het principe dat ik er niet zo super veel van verwacht had. Als je nou echt goed zou opletten was het zoals het er allang uitzag in screenshots, maar iedereen laat zich zo leiden door de media. Ik heb verschillende previews gelezen, bijna alle screenshots gezien en alle filmpjes die maar aanwezig waren bekeken.. Alle opties die erin zitten zijn gewoon briljant te noemen, en benutten ook alles wat de Xbox in zich heeft zitten. Grafisch is het ook prachtig. Ik vind ook dat deze game vrij weinig aandacht krijgt, en dat de hype helemaal niet zo overdreven is. Natuurlijk eerst zien en daarna geloven, maar ik heb goede gevoelens voor deze game!