Hoe krijg je de pro combo? Ik grind op die ledge waar de C op hangt en dan hangt die O opeens ergens ontzetten hoog, hoe krijg ik die?
Ik heb net een andere COMBO gehaald denk ik bij Alcatraz, met Tony. Heb je daar dan nog een COMBO of speel je met een ander karakter? Ik zit daar met SKATE, waarbij ik SKAT wel haal, maar dan zit een E opeens erg hoog. Iemand die E al gehaald?
Easy as Dell Je moet gewoon door skaten waar je die t hebt dan moet je via de regen pijp (van de kerk) grynden en dan net op tijd springen dan kan je de E pakke..... Ik heb alles al uitgespeeld.... I'm the Master of the masters
En wat die Combo letters betreft... Als je b hebt gepakt dan moet je een manual doen en dan op de ramp springen EASY AS DELL... ]:-
In lOndon het zelfde manuals uitvoeren en Grynden.... Als je goed wil leren hoe je een manual doet moet je de opdrachten doen in het level Londen En jou combo heb ik net uitgelegd.....
Je moet die combo in één combinatie doen (wist je wel), zoals undertaker zegt na de B een manual maken en naar de ramp toe. Je komt echt wel hoog genoeg door de special die je daar al te pakken hebt door die combo! En mijn SKATE zal ik straks nog eens proberen, dacht al dat het zoiets moest zijn, maar lukte eerst niet. Had toen waarschijnlijk geen special denk ik.
Tnx gasten, ik heb hem, en meteen ook die in shipyard en wat is "carnaval" toch een gvd klere level:r
Indd .... Dat is echt een bagger level slaat nergens op vind ik maar de graphics van dat level vind ik wel toppie