Street Fighter Anniversary Collection XBOX versie (kan ik op Live met XBOX360)

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oefoeky

oefoeky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil binnenkort Street Fighter Anniversary Collection XBOX versie aanschaven puur om XBOX Live te spelen. Ik weet niet of dit spel op de XBOX360 kan worden gedraaid. Kan ook nergens informatie vinden over backward compatibility PAL spellen. Wel van NTSC maar daar heb ik niks aan.

Kan iemand mij helpen

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  3. petey

petey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. oefoeky

oefoeky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt op xbox.nl staat niet alles vermeld. Er staan alleen spellen die door hun zijn getest. Het kan bestwel zijn dat ze Street Fighter Anniversary Collection niet hebben getest. Zie tekst hieronder kopie van xbox.nl

Deze lijst bevat alleen maar titels die handmatig zijn gecontroleerd op compatibiliteit met de Xbox 360. De lijst wordt alleen verstrekt ter informatie en kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Microsoft® behoudt zich het recht voor om games van de lijst af te halen als er na de controle toch nog onvoorziene technische problemen optreden, om zodoende de beste game-ervaring te kunnen garanderen. Check dus regelmatig de nieuwste lijst met games.

Dus kan iemand die een XBOX360 heeft en het spel Street Fighter Anniversary Collection AUB voor mij checken_O_

5. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt niet. Kort maar krachtig!

Nee serieus, Capcom brengt Hyper SF2 binnenkort naar de marktplaats dus zul je daar op moeten wachten! Een andere optie is natuurlijk om gewoon op je oude Xbox te blijven/gaan spelen om zo SF2 en Thirdstrike te kunnen spelen (mits je een Xbox hebt natuurlijk). :thumbs:

6. oefoeky

oefoeky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey SNK Forever bedankt :p

Jammer dat het niet kan:'-( . Ik heb wel een xbox zelfs alle versies van street fighter, maar kan geen LIVE op mijn xbox.
    Dan maar street fighter 2 HF op 360, jammer dat ze geen street fighter 3rd strike op de marktplace zetten. Dat zal pas VET zijn..Misschien in de toekomst, maar nomaals bedankt voor je reactie _O__0/

/Mod Post ge-edit zie de FAQ

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game ook en toevallig gisteren nog geprobeerd of ie inmiddels al BC is, maar helaas idd niet dus zoals al eerder werd gezegd :mad:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Street Fighter Anniversary Collection is nog niet Backwards compatible.

Wil je weten of een andere game wel speelbaar is op de Xbox 360 zie de Backwards Compatability thread in Xbox 360 algemeen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina