Het is nu dinsdag 16 mei en het is 14:50... Ik probeer al 2 uur in te loggen op de EA-servers om Battlefield 2 te spelen. Maar wat schets mjn grote verbazing als ik op de EA website wil kijken.... EA ligt helemaal van het internet af ?!? Ook de website van Battlefield 2 doet het niet Dus ik stop Fight Night Round 3 erin..... Daar kan ik ook geen connectie maken met de EA servers... Wat is er aan de hand ?
ze zijn allemaal dood door een gigantische vuurspuwende big die hun servers hacked , neej weet niet maar gebeurt wel veel de laatste tijd..
Het zou me niets verbazen as ze wél gehackd zijn door een groepering ontevreden Battlefiled 2 spelers EN TERRECHT !!! Electronic Arts moet haar spullen beter voor elkaar maken !!! En het trieste van alles is nog wel......... Ik moet deze game voor jullie gaan reviewen Heb nu 30 uur op de online teller staan van deze game, dik 200 gespeelde sessies (waarvan ik zeker te weten wel 50 of 60 keer van de server van EA werd geknald) Deze game ga ik keihard aanpakken ! fack EA met haar monopolypositie !!! Ze weten niet eens wat games zijn
dat kan kloppen dat bij jou alles het gewoon doet.......... Maar zie jij een Europese gamelobby in de lijst staan bij "search" ???
geen idee, Ik heb nog niet gekeken online, Jij zei dat hun site er ook af lag ik heb alle Battlefield site's bekeken van EA en de mainsite van EA en die doen het allemaal. En als je geen EU lobby kan vinden maak je er toch 1? Meestal moet je een EU server krijgen als je in de EU woont dus...
Ik ben nog geen 1x eruit gemikt bij een server, heb ook nooit lag ofzo, alleen om de 2 dagen liggen EA's servers er weer uit dus kom je nog niet ver, + speel het spel niet meer kan geen medals en achievments vrijspelen dus zal altijd in het landt der n00bs blijven hangen online
lol, je moet wel ranked spelen he, Je kan zonder medals al op een aardige hoge rank komen. BTW, Op dinsdag update EA altijd hun servers dus dan kunnen ze erg goed uitliggen.
LOL wel bij de XBW Freelance Crew Maar in ieder geval doen de servers het weer crapEA, met haar crapgames
och och och wat is het toch weer makkelijk om EA te bashen, ubisoft brengt ook licensie crapgames uit maqar daar hoor ik niemand over zeiken.
EA is wel altijd de koploper geweest op sport gebied, het echte spel is nog altijd Nascar 99, dikke ownage\o/ Toen was EA's logo ook anders, best grappig