E3's opvallendste absenten

Discussie in 'Algemeen' gestart door thepunisher, 16 mei 2006.

1. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tussen al het E3 geweld en alle games die op je af komen, zou je haast vergeten dat bepaalde games niet op de E3 aanwezig zijn. Waar was bijvoorbeeld Rallisport Challenge 3, een gedoodverfde onthulling voor deze E3? En zou DTM Race Driver zich niet eens manifesteren op de 360? En wanneer word er eens bekend gemaakt wanneer titels als Scarface en The Godfather zullen gaan uitkomen op de 360? Eigenlijk was Halo 3 de enige 'grote' aankondiging die van tevoren gespeculeerd werd en die ook werkelijk op de show te zien was.

De grootste angst die we hebben bij de titels waar we niets van horen, is dat ze stiekem gecanceld zijn of bizarre vertragingen hebben opgelopen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de uitgevers ervoor gekozen hebben om de games buiten het E3 geweld om, eens rustig aan ons te presenteren.
    Ik vroeg mij namelijk af: welke game heb jij het meest gemist op de E3?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hmz....Duke Nukem Forever?

k had stiekem ook wel gehoopt op beelden van PGR4 :)

3. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Project Gotham Racing 4 had ik niet eens aan gedacht:eek:
    Maar daar noem je wel een goeie op ja...ze mogen zich bij Bizarre Creations wel eens achter de oren krabben want ik vond deeltje 2 zelfs beter dan deel 3 wat gameplay betreft en houdbaarheid.

Duke Nukem maak ik me niet echt druk om:p
    Wel jammer dat ze nog niks willen zeggen over de nieuwe Need for Speed.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ga dan toch voor:

Pro Evolution Soccer 360. Gelukkig heeft Konami al aangegeven dat er meer screens/video's en info op de Tokio gameblabla komt.

Verder tjah.... Verder interesseert mij niet zo heel veel. PGR4 inderdaad, maar daar zijn ze net een paar maanden mee bezig. Ben wel erg benieuwd, aangezien ik heb gelezen dat één auto straks net zoveel polygonen zal hebben als één gehele stad in PGR3.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja idd waar is RSC3 die vraag stelde ik pas nog aan de makers van de oude delen per email.

Oftewel we moeten maar hopen dat Microsoft zo slim is of deel 3 komt, zo niet dan neem ik het hun erg kwalijk, volgens mij wil Dice het wel namelijk.

6. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Resident Evil 5 heb ik ook niets van gezien... ook een gemiste kans!

7. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoopte op een vervolg van kameo :)

8. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kenker _O_

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt geen nieuwe nfs..
    tenminste.. voor zover ik heb gelezen.. geen idee of het waar is maar anders hadden ze allang wat los gelaten denk ik.. (en dus op de e3..)

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pro Eovlution 360 was in de Microsoft conferentie genoemd, dus is nauwelijks absent te noemen.

Rallisport 3, dat is de eerste keer dat ik hoor van iemand dat hij deze verwachtte, ik in ieder geval niet. Scarface voor de 360 is al een tijdje geleden geannuleerd, Godfather denk ik eerlijk gezegd ook, maar misschien is die nog stilletjes in ontwikkeling.

Mijn grote afwezige is Diablo 3.

@ Jows over PGR4: dat soort overduidelijke geruchten moet je natuurlijk niet gaan verspreiden, A. omdat ze nu al per definitie onzin zijn en B. omdat er niets bekend is over die game, zelfs niet of deze in ontwikkeling is. Lijkt mij net zo logisch als jou dat hij wel komt, maar om nou al die dingen te gaan roepen is voorbarig en creert alleen maar onnodige hype en verwachtingen. Persoonlijk houd ik meer van het benaderen van geruchten met gezond verstand en binnen alle redelijkheid. :)

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  11. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    KotOR 3 defenitely

Ik had ook wel meer willen zien van Mass Effect.

En meer PC games.

Btw een paar van jullie absenten zijn wel heel raar hoor, ik bedoel: Kameo 2, PGR 4?? Die spelen zijn net uit!

12. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0

Dude, Need For Speed: Carbon duidelijk te zien.

al zit ik hier niet meer op te wachten :+

13. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Deze thread is wel half gejat van Gamer.nl maar dat boeit niet zoveel:D
    Het zou zeer mooi zijn als uitgevers deze thread eens bezoeken en kijken naar de wensen van de gamers;)
    Een spel als Rallisport Challenge trekt natuurluk zeer veel mensen aan blijkt wel uit de bijbehorende thread....maar we hebben er nog vrijwel niks over gehoord dan enkele geruchten + 2 screens waarvan de vraag is of ze wel bij RC3 horen. Deeltje 2 viel ook wel goed in de smaak lijkt mij dus waarom dan geen nieuwe uitbrengen?:thumbs:

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb de nieuwe ninja gaiden wel gemist. had gehoopt dat er iets over bekend zou worden.

15. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt...Need for Speed Carbon is aangekondigd, maar is verder niks over bekend tot nog toe.
    Maar hoezo PGR3 is net uit? Ik bedoel...Need for Speed Carbon en Call of Duty 3 worden ook wel verwacht dus dan kan PGR 4 ook wel verwacht worden toch;)

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gelukkig ben ik dan niet de enige die dat vind, want idd het is een gemis voor de 360 een rallygame die teminste 1) een gevoel van snelheid heeft 2) next gen grafix (volgens vele sites de mooiste racegame voor de oude xbox) :cool: de gameplay gewoon perfect was!

En dat mensen het raar vinden dat er een deel 3 word verwacht snap ik dan ook niet, vooral omdat voorgaande delen zo goed zijn ontvangen. Maarja de keuze ligt bij Microsoft dus...:'-(

17. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Call Of Duty heb je gelijk in, dit vond ik ook heel raar (en geen pc versie^*^#^*%@:mad: )

Maar NFS is zo'n franchise waar elk jaar gewoon een nieuwe deeltje van uit komt dus dat is beetje slecht voorbeeld.

18. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoopt op minstens een trailer van kasumi den.
    Maar ik ben blij met trailers van doax2 en fable2

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  19. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis alle Square Enix titels voor de 360 (waarschijnlijk zie die op de TGS show eind dit jaar). All points Bulletin van Real Time Worlds, de 360 project van Hideo Kojima (volgens mij had hij dat vorige TGS aangekondigd, toen hem werd gevraagd of MGS4 ook op de 360 kwam).

20. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Een handheld van MS. Die had ik eigenlijk wel verwacht. Zal wel op de X06 komen

Deel Deze Pagina