1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3's opvallendste absenten

Discussie in 'Algemeen' gestart door thepunisher, 16 mei 2006.

  1. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    twee dingen eigenlijk, maar beiden al eerder genoemd hier:

    - diablo 3
    - ninja gaiden 2

    tsja het blijft wachten, hopelijk word er snel wat over bekend...
    MAar voor komende tijd heb ik niks te klagen...
     
  2. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 3, ik vond Shenmue 2 geweldig!
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden 2 was wel een grote afwezige. Ze zijn er wel mee bezig, dat heb ik gehoord in een interview met die producer. Hij zei dat hij niet de verassing wil verpesten door teveel te gaan hypen. Ze zullen de extra kracht van de next gen consoles vooral gebruiken voor heel veel interactie met de omgeving.

    Hij zei eerder ook dat hij voor de meest krachtige console zal gaan gebruiken voor zijn games. Nu is dat dus de Xbox 360 omdat de PS3 er nog niet is. Dus nu is hij games aan het maken voor de 360, dus ook Ninja Gaiden 2. Hij zal nooit zijn trouwe Ninja Gaiden fans teleurstellen, dus hieruit kun je ook concluderen dat Ninja Gaiden op de 360 komt. Als er nog enige twijfel bestond.


    Resident Evil was ook een grote afwezige.
     
  4. DownfieldMold

    DownfieldMold Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hab resident evil 5 ook wel gemist... en er komt in ieder geval denk ik dan ckers wel een nieuwe nfs.. want ongeveer elk jaar rond de kerst verschijnt er een nieuwe....
     
  5. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    jade empire 2 had ik wel verwacht eerlijk gezegd :mad:
     
  6. crasher

    crasher Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had graag iets gezien van de nieuwe final fantasy voor de 360 en
    stargate alliance.
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus games die niet aangekondigd waren, en nu nog steeds niet zijn aangekondigd, daar gaat deze thread om??
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja vooral...maar ook games zoals The Godfather waar niks meer van wordt vernomen en dergelijke...waar tijdens de E3 weinig tot geen nieuws over bekend is gemaakt
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dachten jullie van CellFactor? zag er goed uit, vooral de gameplay! ik vind het echt jammer, want in de 2 trailers stond dat hij speelbaar was op de 3e! |:-
     
  10. TicTac

    TicTac Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0

    nu je het zegt. RE5 was er niet.

    Ik miste zeker Lost Odessey van Mistwalkers.
     
  11. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ik heb iets gemist maar ik mis huxly. Daar had ik graag iets over gezien lijkt me een hele vetten game.
     
  12. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Xbox 360 update die demo's spellen (zoals - Smash TV - Gauntlet - enz) weghaald op je Xbox Live Prestatieoverzicht.

    Ik wou meer van Command & Conquer 3: Tiberium Wars zien.

    Waar ik op heb gehoopt.

    Silent Hill 5 (X-360)

    City Life (X-360)

    Midtown Madness 4 (X-360)

    Voor de rest was ik DIK te vrede, op één ding na ik mis een SIM/Tycoon spel op de X-360 ter wel veel lief-hebbers er juist op zitten te wachten.. Nou weet ik alleen niet of Fable 2 nou ingame was of niet, op grafisch gebied.

    Cool nieuwe smilies op Xboxworld. Dan verdienen jullie wel een :):
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou hij is niet de enigste hoor! Ik verwachte ook deel 3 en ik denk dat er best wel potentie voor is..
     
  14. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht precies het zelfde. Als game developer zou ik ook niet na 3/4 jaar werken aan een spel gelijk aan een vervolg willen werken. Dat is ronduit belagelijk.
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    - RalliSport Challenge 3
    - Ninja Gaiden 2
    - Def Jam 3

    Al die vervolgdelen van launchtitels (mensen hier noemen PGR4 op =( ) die kán je gewoon niet missen, de vorige delen zijn pas een paar maanden uit. ;)
     
  16. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    nu je het zegt... midtown madness zou ook wel een leuke aanvulling zijn voor de xbox360!

    daarnaast wacht ik heel erg op een demo van saint row
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    denk je van 2e titel van rare die moore zei dat die ook in de maak was zal wel bajo kazooie zijn... en fucking dtm miste ik mazzolss
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    had gehoopt op diablo3 maar helaas !
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft het maar over vervolg games, wat ik een beetje mis is de orginaliteit van game makers, iedereen jat maar alles van elkaar. Ik zou wel weer een spel willen zien wat echt een klapper gaat worden, met iets totaal eigen.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja heb je opzich wel gelijk in idd, hoewel ik voor de 360 Viva Pinata erg uniek eruit vind zien. Maarja het idee erachter is ook bij lange na niet meer orgineel, het is volgens mij ook wel erg moeilijk om nog wat unieks/orgineels te verzinnen. Bijna alles (in gedachte) is al gedaan, maar toch afgelopen E3 zijn er aardig wat titels (lees: vervolgen) aangekondigt waar ik best wel naar uit kijk.
     

Deel Deze Pagina