Ghost recon

Discussie in 'Algemeen' gestart door TeiZ, 30 nov 2002.

1. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las wat over ghost recon en ben eigenlijk wel benieuwd wat voor game het is. Een fps waarbij het nodige denkwerk is vereist?
    Ik keek ff op tothegame.com maar kon niets vinden (misschien door het tijdstip).

Als iemand er al wat over weet of een link kan pasen, thnx!

Tja ik blijf zoekende ook ben ik bezig met SC, moet wel wat nieuws hebben als het af is, bv MOH:FL, die lijkt me ook heel leuk.
    lekker moffen knallen :9

2. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Ghost Recon op de PC met alle uitbreidingen erbij.
    Als er een FPS is die het dichts bij de realiteit komt, dan is het wel deze.

Een kogel ik je been betekent langzamer lopen.
    Kogel in je borst en je bent dood etc...
    Net zoals in het echt.

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Re: Re: Ghost recon

ff off-topic...heb jij al die games??? Cker gekopieerd anders ben je echt crazy man...zitten veel games bij die het geld niet waard zijn

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ff on-topic, ik ga Ghost Recon zeker halen, maar uhm, hij zou toch uitzijn vandaag en nu is tie weer verschoven naar volgende week:mad:

5. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Zit er om MP op???

6. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hele spel is gebaseerd op MP.
    Je kunt dan samen met anderen een soort van TEAM vormen en dan een missie doen, tegen anderen spelen etc....

7. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Ghost recon

Heb deze vraag al tientallen keren beantwoord, maar ik doe het nog maar eens een keer.

- Ja, ik heb al deze spellen gekocht/gekregen.
    En de spellen die jij zeker niet de moeite waard vind heb ik gekocht voor een prijs die het zeker de moeite waard maakt.

En meer zeg ik er niet over, anders als je er echt over wilt praten stuur je me maar een PM

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Re: Re: Re: Re: Ghost recon

meer hoef ik er niet over te weten...je pin hoef ik ook niet

9. masterape

masterape Guest

Kom op ff serieus blijven he

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Grafisch schijnt die nogal eh on-Xbox te zijn. Ook ik heb de PC versie maar vond hem na het uitspelen niet meer interessant. Heb hem even online gedaan maar weet eigenlijk niet waarom ik daar mee gestopt ben :) Ben iig meer geinteresseerd in Raven Shield dan in Ghost Recon (met die enorm verouderde Rainbow Six engine :{)

11. masterape

masterape Guest

Tuurlijk RS: Raven shield roeleert de pan uit.

12. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    na hele dag gewerkt te hebben zie een aantal replies, alvast bedankt! maaruh kan iemand iets specieker zijn over de game en is het nog wel de moeite waard als het een oude engine gebruikt? ik hoorde de naam van nieuwe game raven shield , en wanneer komt die uit dan?

Aangezien ik verslaafd ben aan shooters, 1st or 3th, moet ik zo nu en dan wel weer een nieuwe hebben voor mn shot... Maar qua graphics ben ik wel kieskeurig, heb niet voor niets een Xbox gekocht!
    :D

peace

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Raven Shield wijkt niet veel af van Ghost Recon. Alleen dat Raven Shield 13 feb komt, maar hijs van UBI soft en daar weet je het maar nooit. Volgens mij komt er geen enkele game van UBI soft op tijd. Maar Ghost Recon is cker een aanrader. Het spel komt van alle spellen het dichste bij de realiteit. Je kunt ook met 2p CO-OP en het is nog beter en tactischer als Delta Force. Ik ga zowiezo GR en R6 RS halen. Maar totdat R6 RS uit is speel ik lekker Ghost Recon.

Voor zo ver dat ik weet komt GR op 5 dec. Maar de datum daar van is al uitgesteldt sinds 4 october dus het is ff afwachten of hij ook donderdag er ook echt zal zijn.................

Laatst bewerkt: 1 dec 2002
  14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

grafisch is het in ieder geval een wereld van verschil
    <edit>
    raven shield maakt gebruik van unreal 2 engine net als SC...en je weet hoe die eruit ziet
    </edit>

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2002
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op de PC wel ja maar ik heb voor de XBox nog geen plaatjes gezien van Raven Shield.

16. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik wel...ziet er veel beter uit dan ghost recon

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee Raven Shield wijkt niet veel van GR af, behalve dan qua gameplay en graphics :+

Er zit juist veel verschil in man ! :cool: :). Enige overeenkomst is dat je een elite eenheid bent..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt allemaal reuze mee !!

19. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

en je kunt gewoon Deathmatch spelen? :D

20. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0