[suggestie] Profiel info inkorten?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Borix, 15 mei 2006.

1. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het viel mij op dat de Profielen tegenwoordig vaak langer zijn dan de posts en dat ze daardoor (onnodige?) ruimte innemen, een voorbeeld:

de lengte van de profiel info naast de post is sinds de naamveranderingen, verplichte korte signatures, gamertags met toevoegen en mesagge sturen optie en versie 3 van vbulletin (hier ben ik niet zeker van, maar volgens mij was de ruimte tussen het onderschift onder de nickname er vroeger niet).

ik moet toegeven dat dit een extreem geval is en dat dit niet vaak voorkomt, maar ik hoop dat de boodschap duidelijk is.

ik dacht zelf, zo kan het ook (als vbulletin het toelaat)

opzich niet zo heel veel verschil, maar op 1 lange pagina (met 50 berichte per pagina bij mij) kan dat wel wat verschil maken.

ik hoor wel hoe jullie erover denken

en ja, ik ben een zeikerd :)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik stoor me er eigenlijk niet zo aan.. Dit is wel lekker overzichtelijk zo vind ik

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja ik stoor me er ook niet zo aan, maar even een suggestie;

Het zou handig zijn als er onder bijv de naam hierboven mij Joene90 (;)) dat er ergens PM User staat. Dat je niet zo op de naam hoeft te klikken en dan vervolgens PM etc. Ik weet het, ik ben lui.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar dat zal inderdaad een goede zijn. Misschien daar maar een topic over openen? Maar iemand anders zal wellicht ooit eerder met het idee zijn gekomen.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jep daar ben ik ook voor, en misschien bij de PM-box ergens anders nieuw bericht versturen (vindt het nu erg onhandig staan)

6. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het verschil bijna niet.

Zeur je nou om EEN regel tussen de reportknop en de laatste zin van het profieltekstje?

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ten eerste, ik stoor me er niet aan hoor...
    nee, het gaat meer om het feit dat er steeds meer info bij is gekomen op de plek waar vroeger alleen je woonplaats en registreerdatum stond. waardoor je in het rechtervlak steeds grotere lege plekken krijgt, en de makkelijkste manier om dit op te lossen lijkt me om te begginnen die lege ruimte's weg te halen. persoonlijk zie ik het liefst nog meer verdwijnen :eek:

en onthoud: het is maar een suggestie...

Laatst bewerkt: 16 mei 2006

Deel Deze Pagina