[Suggestie] My Active Topics.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door CasPerZerZ, 16 mei 2006.

1. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Handig lijkt het mij om een "my active topics" linkje te plaatsen ergens in de profielbalk. Zo kan je makkelijk topics met een klik terugvinden:) .

Er staat al een uitroeptekentje waneer je een topic ziet waar je ooit eens in hebt gepost, maar dit werkt niet geweldig aangezien je eerst naar de index van het subforum moet.

2. basovich

basovich Guest

't lijkt mij zo wel erg druk worden, nu je ook al kan toevoegen en messages kan versturen..mrja het lijkt me wel handig dus wel zullen zien

3. CasPerZerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Druk?

Mischien begrijp je het verkeerd. Het is persoonlijk en staat niet bij elke post die je neergooit, aleen bij je eigen profile. In de balk bij "Search" en "Quick Links" bedoel ik.

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is natuurlijk wel handig op een groot feurum als Fok!, maar hier denk ik niet.
    Weinig sub-forums + minder topics erin, dacht er ook al eens overna maar niet zo'n nuttige functie.
    Minder sjiek is het.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik zou het wel handig vinden. als ik een topic in de x-bazaar heb dan kan ik hem na een week ongeveer niet meer vinden.

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dat nu met FireFox... Ik maak een mapje aan bladwijzerbalk en gooi daar alle intressante topics voor me in. :)

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bij: 'directe links' staat al een link naar je geabonneerde onderwerpen. Dat is het zelfde. Jij wilt de link vlak boven de eerste post/thread van een topic/forum?

8. CasPerZerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Maar refresht die automatisch en zet hij de meest actieve topics bovenaan. Nee. Ik pleit dus voor.

Edit:

Nee, in de profielbalk, automatisch als je een bericht gepost hebt.

Abboneren gebruik ik niet meer .Krijg je dan niet standaart een golf aan emails?
    Ik zal eens kijken.

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  9. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het ook zeker wel handig:)

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kan je iig abboneren en bij optie's instellen dat je geen email wilt ontvangen...

maar voor alles abboneren lijkt me ook niet handig, zo kom je nooit nieuwe topic's tegen. je kan je volgens mij beter alleen abboneren op de onderwerpen die je extra intresseren.

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goed voorstel. Kijk maar is op GoT bij MyReact. Op die manier vind lijkt 't me erg handig!

12. CasPerZerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja.

Zoals fok dat heet.

13. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl Bestuur XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    13
    My Active Topics
    1) Ga naar de opties in je Gebruikerspaneel
    2) Stel bij "Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen" "Geen e-mail notificatie" in.
    :cool: Reageer op of post een thread, nu wordt er automatisch een abonnement aangemaakt zonder dat je mails krijgt.
    4) Ga naar Abonnementen weergeven om je My Active Topics lijst te bekijken. Bookmark deze pagina voor snellere toegang.

Active Topics
    Is min of meer standaard functionaliteit van vBulletin: Selecteer bij Directe Links de optie "Berichten van vandaag"

Ik hoop dat dit voldoende is.

14. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina