Volgens mij is het er nog niet, Maar het is/kan best handig zijn dat je forum topic's kan linken aan een game(s) bv alle Battlefield 2 Modern Combat topic's aan het gameprofiel van BF2MC. Je weet dan ook gelijk als je de gameprofiel bekijkt of er uberhaupt al een topic voor is en dat scheelt ook weer tijd, Toch? en tijd is geld Hoe dan ook lijkt mij handig, weet niet hoeveel werk dat is.
wow, suggestie stormloop maar ik vind het wel een aardig idee, officiele threads aan games op de mainsite linken. kan wel verwarrend worden als er veel delen van het spel komen.
Lol, Ja zag het ook. Hoe bedoel je precies? Als er bv dus Halo 1, Halo 2, Halo 3 is? Gewoon 3 keer linken of alleen linken als het voor Halo 2 alleen is bv.
Volgens mij bedoelt Borix het meer zo: Game: Battefield Moderncombat Thread: Battlefield Moderncombat [Deel1] [Deel2] [Deel3] [Deel4] [Deel5] [Deel6] [Deel7] [Deel8] Do I need to continue . Lijkt me ook wel een goed idee. Zolang de openingspost bij zo'n game dan wel goed, info, plaatjes, officiele websites, andere delen van 't spel etc.
Ik zal eens kijken of ik er na mijn examens mee kan beginnen. Het is wel veel werk, maar en elke game moet worden gelinkt. Ook is het wel veel werk om bij elk deel een nieuwe linken maken in de betreffende game. Volgens mij bedoelde je dit toch?
Ok, Zeg maar in het 360 games en Xbox games forum zouden dan eigenlijk alle threads gelinkt moeten worden aan games of aan een lege game pagina waar alle overige topic's staan. Dit moet de user zelf doen door middel van een lijst met alle games. zoiets.
Je zou het ook kunnen automatiseren, dat voor elke game die in de database wordt geplaatst automatisch een topic wordt aangemaakt. Dat moet Jorrit vast kunnen h4x0ren. Vraag is of je zoiets wilt natuurlijk.... het neemt de spontaniteit van een forum natuurlijk wel volledig weg. Daarnaast vind ik het meerdere-delen systeem allang niet meer werken, ik snap niet waarom jullie dat nog steeds aanhouden. Destijds ingevoerd om meer overzicht te creƫeren, maar inmiddels is gebleken dat het alleen maar meer onoverzichtelijkheid veroorzaakt, plus dat het hele systeem sinds vBulletin 3.0 waarin je kunt zoeken in threads min of meer overbodig heeft gemaakt.
Kijk daar kunnen we wat mee. Als we dan natuurlijk het zouden implanteren, dat voor elke game op de FP een topic word gemaakt op het forum. Dan zullen we ook stoppen met het 1000reacties systeem. Dan is het inderdaad veel handiger om gewoon daarmee te stoppen. Als ook bij elk nieuwsbericht automatisch de URL van de thread automatisch word gegenereerd zou ook heel erg handig zijn. We zullen het er even over hebben.
met zo'n automatish systeem heb je wel een mooie link tussen de frontpage en het forum, een link bij elke nieuwspost en gamepage naar een ''centraal'' topic en in dat topic een link naar de gamepage klinkt goed. en die 1000 post regel afschaffen is opzich ook een goed idee, enig nadeel is dat die topic's heel veel pagina's krijgen.
We zullen ze waarschijnlijk op de 10.000 post dan moeten sluiten, en het moeten aanpassen. Het goede aan de 1000post regel is dat de openingpost snel kunnen worden aangepast. Maarja, we moeten maar even kijken hoe we dat kunnen doen.
Er zit ook een zoekfunctie in de topics. Als er voldoende benadrukt wordt om die te gebruiken wordt alles ook overzichtelijker dan als er 10 delen van 1 soort thread zijn.
En nog mooier zou zijn maar dat zou wel heel veel werk zijn dat elk nieuwsbericht dat word gepost voor die game in automatisch in de begin post komt van dat topic.
je krijgt dan soms wel een heel lange beginpost, maar het is wel een goed idee. het mainpage nieuws zou ook als nieuwe post geplaatst kunnen worden, zodat er weer nieuw discussiemateriaal komt zegmaar. ziet er alleen een beetje raar uit als dat nieuw allang ontdekt is in dat topic, maar in andere gevallen is het wel handig denk ik.
Ik denk dat dat wel meevalt. Het is bijna dezelfde Database Query als die van het toevoegen aan het nieuwssysteem.. Je moet hm alleen goed toepassen.. (en dus het hele vBulletin systeem doorploeteren.. maar als je het eenmaal snapt zal het best meevallen..)