De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Sport 1 en FIlm 1 kosten ieder 14.95 per maand. Dus dan kom je op 30 euro per maand... voor een paar zenders. Dat vind ik nog te veel. De 3.95 per maand voor alleen HDTV is nog wel te doen. Dat wil ik nog wel betalen. Maar op dit moment is alleen HD1-NL (geen idee wat dit is, ik dacht alleen maar loops van filmpjes waar je dus vrij weinig aan hebt) en National Geographic. De rest is nog onzeker en is nog niet bekend of en hoeveel je ervoor moet betalen.
    Het extra pakket van essent vind ik nou ook niet echt boeiend. 5 TMF's en 6 MTV's vind ik overkill. Ook aljazeera en weet ik wat voor rommel er allemaal nog meer op staat, heb ik niet nodig. Een huisgenoot heeft wel digitale tv van 8.95, opzich leuk, maar niks voor mij.
    Op dit moment is analoog nog genoeg voor die paar programma's die ik op tv volg. Films kijk ik op HD (en DVD) Pas als er (recente) films en sport (en serie's) in HD worden uitgezonden ga ik erover nadenken. Dat lijkt nog wel even te duren aangezien de NOS het WK niet eens analoog in 16: 9 uitzendt :emo: :x 8)

2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, zou ik ook nooit betalen €30 voor 2 zenders.
    Komt toevallig vndaag bij ons een monteur om een kastje aan te sluiten voor internet, telefonie en televisie.

20 M-bit dus circa 2 mb snelheid om te downen...ipv 200 kb :p
    extra zenders voor tv: zoals cartoon network, tmf party, tmf pure, tmf nl ennnnnnn: HD 1, benieuwd wat dat is :p (glasvezelnetwerk aangelegd door heel hillegom...)

En dat allemaal voor 45 eur per maand.

3. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet eerlijk verdeelt in de wereld8) .

4. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gasten na alles te hebben gelezen kom ik toch echt niet tot een conclusie welke tv ik nou moet gaan kiezen. Ik zit te twijvelen tussen een M61 en een R72... De ene heeft de comb-filter, en is de top van Samsung. Terwijl de ander weer meer kleur heeft. Wie heeft de r72 serie en heeft deze echt compleet geen last van ghosting. Hoe snel is dit scherm, is deze nu echt werkelijk de 8 ms zoals beweerd wordt? En de Game- mode, wat doet het precies?

Met vriendelijke groet,

Tim Smit

5. Lander

Lander UnknownFastOnes

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de M61 gaan! Dit is vanuit samsung het topmodel en heeft de Eisa Award gewonnen_O_ . Dit is de beste keus van het moment. Kies voor de M serie! Er komt overigens binnenkort een opvolger van de Le40M61B maar zal ook in het begin weer wat meer kosten:confused:

6. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze ook al voor 250 euro gezien, maar ik wacht er ook nog maar ff mee. Wat ook nog een voordeel is, is dat gewone uitzendingen wel netjes worden gescaled naar HD, ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seda.. Je kan even kijken bij mijn sig.. Zie je plaatjes van het scherm het zelf namelijk ook de R72. Ben er heel tevreden mee. De game mode is een bepaalde instelling die het beeld met games rustiger maakt. Ben zelf nog nooit ghosting tegen gekomen..

Is maar net waar je je geld aan uit wil geven ja.. Zal zelf als de mogelijkheid hier was om digitale tv te nemen. Ook HD nemen. Meteen voor het WK. Ook zal ik Sport1 en Film 1 wel willen dan met het oog op CL volgende seizoen in HD enzo.... Zo extra pakket zal je mischien dan nog wel links kunnen laten liggen ja.. Dan betaal je voor veel onzin zenders... Erotiek, TVoranje, en nog meer meuk.. Sport 1 gaat het wk wel in 16:9 uitzenden.. Films heb je dan wel gelijk in die heb ik ook allemaal op dvd dus dat is geen must. Maar sport 1 los is 15euro en Sport 1 en Film 1 kost samen 22euro.. Dan vind ik het verschil miniem en neem dan ook maar Film 1( is natuurlijk de slimheid van ze, want zo denken er meerdere en hebben hun weer centjes)

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2006
  8. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    echt chill, ze zijn op dit moment alles aan het aanleggen :p

9. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over demo Topspin 2.

Ik heb de demo gedownd van marketplace. Mijn 360 zit via component aangesoten op mijn LCD. Alles draai ik op 1080i (soms720p). Nu wil ik die demo draaien...geeft ie aan dat ie alleen op PAL60 kan draaien Op de game zelf staat gewoon dat ie ook in HD te spelen moet zijn Overigens wel 60Hz only). Hoe kan dit? Als ik de schakelaar van HDTV naar TV schakel en het zaakje op PAL60 zet doet ie het gewoon...houdt dat dus in dat als een spel alleen 60Hz is ik nooit op HD kan spelen?... En dat twerijl op de game zelf staat dat ie dus ook 720p en 1080i aan kan)

PS LCD is een 26PF5321/12 van twee weken oud dus technisch moet het geen probleem zijn..

Wil dit dan zeggen dat ik op mijn LCD geen HD kan gamen als het een spel is wat 60Hz only is:confused:

10. MrDark

MrDark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal!

Ik ben van plan om mijzelf na de eindexamens te trakteren op een LCD :)
    Maar.. ik heb er totaal geen verstand van.. na de threads te lezen komt het er volgens mij zo'n beetje op neer dat Samsung LCD's het meest geschikt zijn voor gaming...

Ik zat zelf te denken aan deze televisie:

Samsung LE37R72B
    1366 x 768 pixels
    94 cm
    met HDMI en component :)

http://www.kieskeurig.nl/product/626FB20DA5A3C0DAC125716300431F7E.htm

Maar hij lijkt heel goedkoop in vergelijking met andere LCD's van dit formaat
    hij is namelijk te koop vanaf 1535,-.... dus vandaar twijfel ik een beetje aan de kwaliteit van deze tv :)

Kan iemand mij helpen? :)

11. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Voor kwaliteit zie mijn sig ff heb nl de 32"versie!

12. MrDark

MrDark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is dan het grote verschil tussen de "32 en de "37 versie?
    afgezien van het formaat en de prijs?

Is de kwaliteit dan ook direct minder omdat het scherm groter is?

13. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik niet 1 2 3 zeggen.. Zal je ze eens naast elkaar moeten bekijken. Het lijkt me toch niet.. Als je er heel dichtbij zit zal mischien de 37" het beeld wat meer uitrekken dus dat het minder mooi word.. Maar van afstand zal het geen verschil moeten maken

14. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook met the Outfit, er zit ergens een bugje ofzo. Ik had 'm iig even gezet op SDTV pal 60, toen werkte het idd. Nadat ik 'm weer op HDTV had gezet, werkte het nu wel. Dus gewoon weer naar HD zetten, grote kans dat ie het nu wel gewoon doet.

15. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag ook een HD tv aangeschaft :emo: :D :emo:

16. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in ieder geval zeggen dat het een verbetering wordt, welk scherm het ook is 8) 8) :+

17. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Lijp man8)

18. JeePee

JeePee Guest

Die TV... 1080p toch? 8)

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    zag vdaag de le23t51b in media markt krantje staan voor 700 uien , is dat beetje goed scherm iemand van hier ervaring met scherm of heeft hem? en de respons tijd hoeveel die is ben ik erg benieuwd naar alvast tnx laterrr

20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    IK ga of die 32'' of de 37'' kopen binnen een paar weken. Twijvel er een beetje aan omdat ik zo ongeveer 2 meter van mn tv af zit, is dan 37'' niet te groot?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina