1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Nintendo Wii] Red Steel

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 17 mei 2006.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [​IMG]


    Net zoals een aantal andere Wii games verdient deze game in mijn ogen echt een eigen thread. Dit wordt als het goed uitgewerkt is waarschijnlijk echt DE revolutie op shootergebied!


    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Videos:
    Video 1
    Video 2

    Links:
    Officiële site
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hiervan ben ik dan wel echt onder de indruk geen enkele andere game voor de Wii heeft tot nu toe indruk op me gemaakt.(dan heb ik het niet over SSBB want dat is heilig)
    Deze game laat echt zien wat je met die controller kan dit wil ik echt zo graag spelen.:D
     
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
  4. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    dit klinkt echt geweldig! kan niet wachten om het zelf ook eens te proberen hoe de besturing is...
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Filmpje al een tijdje terug gezien maar het lopen lijkt mij echt nix. Ok op de n64 had je ook maar 1 pookje om mee testuren en lopen maar we zijn nu zo gewend aan 2 pookjes :eek:. Speelde laatst GoldenEye weer, damn wat moeilijk, rot besturing :p

    Maar die gangsterstyle is echt te _O_ in dat spel
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik wel met je eens idd met dat gewend aan 2 pookjes! Alleen denk ik dat het wel went op zich aangezien je toch met dat andere ding*) beweegd:p
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Eerste keer is altijd even wennen hè :p Maar ik denk dat het wel lekker speelt als je het eenmaal door hebt :cool:
     
  8. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lelijk... check dat er gewoon geen schaduw is onder die benen van die gast!
    (laatste plaatje)
     
  9. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette filmpjes, beetje jammer dat die gast in filmpje 2 die speelt gaat liggen schuilen op zn stoel als ie wordt beschoten 8)
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    die filmpjes zijn bedoeld om te laten zien hoe zeer je je gaat inleven in de game als je het speelt met die wii controller, je voelt je dan nog meer in de schoenen van de hoofdpersoon dan voorheen. Ik vind dat de filmpjes erg goed weergeven wat ze willen bereiken met de wii
     
  11. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je helemaal kapot na een half uurtje spelen....nee niks voor mij dit. Denk dat je trouwens pas na een week gewend bent aan deze aparte controllers.
     
  12. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    en daarom is het meteen lelijk??
     
  13. basovich

    basovich Guest

    lijkt me best klote voor mensen die dit ding in hun winkel hebben staan..kost veel ruimtje en m'n god weet hoe je zo'n ding vast moet maken;) (de controller omdat hij anders wordt gejat)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2006
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game lijkt me super!!!!! Maar effe een beetje kritiek:
    Zoals hier op de screens, zag het er grafisch toch net niet uit op de conference...
    Op deze screens ziet he er grafisch mooier uit dan oblivion... Maarja, hopelijk gaat het wel zo mooi zijn...
     
  15. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er interessant uit
     
  16. ..*R58*..

    ..*R58*.. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Red steel scheen nog op een iets wat sterkere gamcube te draaien , ze hebben de uiteindelijke Wii dev kits namelijk nog niet.

    Ik denk dat de screens aangeven hoe ze willen dat Red steel er uit gaat zien als ie klaar is.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als Wii zo'n graphics op het scherm kan toveren op een gewone tv, dan is dat wel geweldig hoor_O_ . Maarja, de mooiste screen bestaat al een paar maanden, vind ik gewoon raar. In ieder geval, we zullen wel zien he...:b:
     
  18. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha ze gebruiken ook weer de meest mooie mensen van deze planeet voor die model shots (of hoe dat tegenwoordig allemala heet..) =P hahaha wat een engerd =P tjek die face van hem =P hahaha
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    gister was hiervan ook een filmpje van bij gamekings zag er echt vet uit !
     

Deel Deze Pagina