Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar 1000 eradication potjes daar ben je wel een tijdje mee bezig:)

en met co-op kom ik bijna altijd bij Amerikanen..
    kun je trouwens ook met meer dan 2 man co-op..? Want er kwam er eentje binne en die zei hoeveel zijn er hier en toen zei ik 2 en toen zei hij dat er iets was dat je met zn 5e kon

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat lijkt me dan ook juist het 'waardevolle', als je het zo kan noemen, van achievements. 1000 kills is echt niet veel als je het spel een tijdje serieus speelt, 1000 games al wat meer, maar ik vind de pdz trend van veel achievements zeker niet slecht.

Achievements zouden in zn geheel best wat uitdagender mogen zijn voor mij, om maar te zwijgen van meer gelijkgestemd (vb: FN round 3 vs PDZ).
    Nu ik begrijp wel dat dat misschien niet onmogelijk, maar dan toch moeilijker is voor bepaalde, vooral single-player, spellen. Ik zit dan ook persoonlijk niet veel met achievements in.
    Het is opzich zeker wel leuk om echt noemenswaardige achievements die je behaald hebt vermeld te hebben staan dmv je gamertag, maar tegenwoordig moet precies iedereen alles kunnen halen. Het is maar wat je leuk vindt en wat je drijfveer is om te spelen wat telt natuurlijk, maar toch heb ik bedenkingen bij mensen die lopen te klagen over alle ietwat 'pittigere' achievements.
    Zelfs de waardeschaal van wat nu echt een vernoemenswaardig achievement is blijkbaar voor interpratie vatbaar, met als voorbeeld bij uitstek de Show je Achievements thread. (sigh joined-fill.oblivion.guild.in posts)

Edit:
    Neen

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar Eradication speel ik nooit dus dan duurt het wel lang

Maar met Co-op zat ik met een vrouw en een man en die vrouw was onzichtbaar dus we waren met z'n 3en

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Eradication is gewoon het spel\o/

Mare misschien dat er gewoon een bot meeliep in co-op? Ik heb t nog nooit gedaan(niet van plan ook sp is niks voor mij). Maar je kan echt maar met 2 mensen co oppen. (ik co op jij co opt we hebben gecopt --> werkwoord)

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, eerst had ik ook gezegd dat er nooit meer bots zouden komen voor de Darkops Games. Gelukkig bleek dat toch mogelijk te zijn. Maar ik weet niet of dat nou zo leuk zijn, misschien nog net voor mensen zonder Live! Gold...

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 3 op perfect agent:thumbs:

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Dark lekker al uit gespeelt! Lekker puh! :p

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    :thumbs:

Vind dat echt gekke werk. En je moet echt van dit spel houden wil je daar de moeite voor gaan doen volgens mij.
    Mjah, ieder zijn hobby toch? :cool:

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark zal me nooit lukken denk ik

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heel die sp begin ik niet aan:p ik wil mp ik wil mp ik wil mp:D

11. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ikke lekker ook, vorig jaar al :p

12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu alleen nog Jungle Storms op perfect agent Coop en single moet ik nog heel perfect en dan dark nog:{

13. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag binnen gekregen via xbazar (25incl) best aardige game, heb me ook redelijk vermaakt met de singleplayer modus. Graphics ook in order alleen blinkt het allemaal een beetje TE erg. vooral bij die levels met enorme stenen rotsen in de woestijn die blinken als de ziekte. Hebben ze geprobeerd zo veel mogelijk bumbmapping in deze game te gooien? Van die vele bugs heb ik nog weinig gezien. Redelijk goede game maar bij lange na niet de kwalitiet van die andere titel van Rare.: Kameo. DIe is op alle punter beter naar mijn mening.

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt ik had mijn xbox beneden aangesloten op de tv en ik dacht echt van wat blinkt dit nou erg, op mijn eigen tv heb ik dat niet

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    appels met peren vergelijken.8)

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeker, maar ik denk dat enzowpablo vooral op de graphics doelde (uitgaande van de rest van de post), en daarin ben ik het zeker met hem eens.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me er niet aan dat de graphics niet zo denderend zijn. Maar ik zat laatst gamekings te kijken daar hadden ze t over een nieuw playstation 2 spel. Als je dat dan weer naast pdz legt dan is pdz ineens heel mooi. Ja ok ik vergelijk nou ook appels met peren:D:D:D
    Maar ik vind de mp van pdz wel goed. Speel het nog steeds heb het vanaf de launch. Dus vind ik waar voor me geld.

18. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit waren zeerverdiende €s die ik verspild had aan dit spel! gelukkig kon ik hem ruilen. dit spel is een schande voor zijn voorganger! hele serie meteen verkracht!

19. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag nog een paar levels van de SP gespeeld en ik vindt de SP toch wel redelijk goed. Ik zit nu in het 3e levels van china. Ik weet niet of ik hem dan bijna uit heb aangezien ik her en der gelezen heb dat je de game zo uitspeeld?

20. Shiskebab

Shiskebab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij misschien vertellen wat je in missie 4 moet doen (sneeuw level), ik moet door een door heen door met een guard te praten via een intercom maar elke keer mislukt dat. Ik heb zo'n radio maar wat ik ook kies elke keer trapt die guard er niet in en moet ik uiteindelijk de missie overdoen :mad:.

Deel Deze Pagina