Dat lijkt me dan ook juist het 'waardevolle', als je het zo kan noemen, van achievements. 1000 kills is echt niet veel als je het spel een tijdje serieus speelt, 1000 games al wat meer, maar ik vind de pdz trend van veel achievements zeker niet slecht.
Achievements zouden in zn geheel best wat uitdagender mogen zijn voor mij, om maar te zwijgen van meer gelijkgestemd (vb: FN round 3 vs PDZ).
Nu ik begrijp wel dat dat misschien niet onmogelijk, maar dan toch moeilijker is voor bepaalde, vooral single-player, spellen. Ik zit dan ook persoonlijk niet veel met achievements in.
Het is opzich zeker wel leuk om echt noemenswaardige achievements die je behaald hebt vermeld te hebben staan dmv je gamertag, maar tegenwoordig moet precies iedereen alles kunnen halen. Het is maar wat je leuk vindt en wat je drijfveer is om te spelen wat telt natuurlijk, maar toch heb ik bedenkingen bij mensen die lopen te klagen over alle ietwat 'pittigere' achievements.
Zelfs de waardeschaal van wat nu echt een vernoemenswaardig achievement is blijkbaar voor interpratie vatbaar, met als voorbeeld bij uitstek de Show je Achievements thread. (sigh joined-fill.oblivion.guild.in posts)
Edit:
Neen
Laatst bewerkt: 15 mei 2006