Oke, ik zou graag van jullie wille weten wat je hebt aan bv. de turbo knop en de clear knop (deze zitten op een controller van 'blaze' en de turbo knop zit ook op een gt line). Ik snap er echt niets van waarom ze nou zulke knoppen op een controller voor een console doen. (Die turbo knop zit trouwens ook op een gt line voor de gc). (wie gebruikt de back knop eigenlijk wel es, ik nooit dat ding vind ik ook erg onzinig).
misschien kun je die bij bepaalde spellen gebruiken.... En die back knop zit er meer voor de opvulling imo
nou die back knop gebruik ik alleen met halo lan om te kijken hoeveel het staat Die turbo knop weet ik ook niet....
idd.. voor halo gebruik je die om je zelf op de eerste plaats te zien verder gebruik ik de back knop om me xbox te resetten
Ja maar dat is nu nog he, de xbox moet nog ff mee en beter te veel dan te weinig. Als het maar niet te veel is of lame zoals een turbo knop.
the back knop , Halo : Scores Amped : Reset Position in Middle SplinterCell Demo : Controls View wel nuttig vind ik .. kon niet ged dubbelplaced onder een andere knop vind ik ..
hoezo???? (heeft et misschien te maken met bepaalde printplaatjes waar we hier niet over mogen praten????)
weet je wat wel handig is, een trackball in plaats van de rechter analoge stick van de xboxcontroller heb je meteen geen last meer van de auto aim gedoe dus alle schietgames kun je dan goed spelen
wuhahaha... leuk bed8, maar heb jij ooit wellis geprobeert om een trackball te bedienen met je duim ik vind het al moeilijk genoeg met me middel/wijsvinger:{
over resetten gesproken, op welke manier kan je je xbox het best resetten (als die knoppen-combo niet werkt) ?? want je moet of je cd kleppie open en weer dichtgooien of je drukt 2 keer op de powerknop.
als je vaker met een trackball werkt wordt het wel een stukie makkelijker. Goldfish, volgens mij kan je een gewone xbox niet resetten, als ik bv. bij mijn sega pack van game wil wisselen doe ik gewoon de cd la open en dicht, nooit uit en dan weer aan.