Goede provider voor Xboxlive en gewoon internet?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ryan Mckane, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    We hebben al jarenlang chello, opzich nooit geen problemen gehad.
    Sinds 1 maand heb ik Xboxlive na heel veel moeite omdat je geen live kon krijgen door direct je modem op je 360 aantesluiten.
    Nu heb ik dus voor 110 euro aan kabels gekocht en een router, dat is 3 weken goed gegaan en nu begint het gekloot.
    ineens doet het internet het niet meer en mn xboxlive niet.
    Nu kun je steeds weer zoeken waar het probleem ligt, router stuk ? kabel ? chello ? live ? virus ? blabla bla...en dat voor 50 euro permaand!
    Nu weet ik dat je bij veel andere providers wel xboxlive kunt hebben door die kabel gewoon direct aantesluiten op je 360 en de meeste zijn ook nog eens veel goedkoper dan chello (classic).
    Nu is mijn vraag, welke provider is goed ?
    Voor xboxlive en gewoon internet, goedkoper en direct vanaf je modem op live kunnen..en wat is ADSL? is ADSL ook breedband ?
    Ik ben een leek in dit soort dingen, ik laat het aan jullie over!

alvast bedankt!

2. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb xs4all, betaal 40 euro per maand
    geen enkel probleem met de verbinding, heb ook niks hoeven intestellen
    heb mijn xboxkabel direct in mijn modem gestopt en beide draait als een zonnetje

3. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, aan deze reactie heb ik veel.
    Xs4all schijnt idd goed tezijn, dat hoor ik er meerdere zeggen.

4. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    Planet internet adsl werkt ook als een trein.
    Geen last ,zoals bij bv @home, van upload problemen waardoor je dus lag krijgt.

54 euri/mnd

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het Net internet 4 Mb/s
    24.95 per maand
    nooit lag gehad bij PGR3

wertk perfect dus, en t is vrij goedkoop :D

6. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanadoo family
    23.95 per maand
    max 20 mbit down en 1 mbit down (snelheid hangt af van de afstand van je huis tot de telefooncentrale. Ik zit ongeveer 2.2 km van de centrale en haal 11 mbit ::D
    Hiervoor @home 47 euro voor 5 mbit down. Wanadoo is dus aanzienlijk goedkoper ook al haal je de 20 mbit niet...

Met beide providers geen enkele problemen gehad met internet/live

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon goed je router instellen helpt ook natuurlijk. Ik kan met chello gewoon met 2 xboxen tegelijk op live, terwijl al mijn pc's ook nog internet hebben.

8. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik idd ook. Waarom zou live niet werken bij een internetprovider? Voorzover ik weet maakt live gewoon gebruik van poorten en protocollen die een normale pc ook zou kunnen gebruiken....:)

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Naja, ik snap zijn probleem wel, chello laat maar 1 mac adres toe op een modem, vandaar dat een router nodig is. Alleen zonder de kennis die in te stellen gaat het dus fout.

10. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben weer wat wijzer geworden...m'n router was gewoon stuk!
    Heb een Sitecom (vriend van me had me al gewaarschuwd dat hij niets van Sitecom moest hebben, hij adviseerde me linksys)
    Maar die linksys is ook 2 keer zo duur, vandaar dat ik toch voor sitecom koos.
    Nu ga ik morgen ff terug om hem om te ruilen voor een andere sitecom router en dan ga ik weer ff aan de slag en dan hoop ik dat ik weer op live kan.
    En dan is het afwachten hoelang die het doet...als die weer stuk gaat dan koop ik toch maar een linksys.
    Maargoed, ff afw8en hoe alles loopt...

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je je router wel gereset? Zo snel gaat een router niet stuk :eek: ... NB alle providers zjn goed hoor

12. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Heb alles al geprobeerd...ook resetten.
    Het rare is dat hij het soms 3 minuten wel weer deed en toen kapte die er mee en uiteindelijk deed ie helemaal niks meer.
    Dacht dat het aan chello lag totdat ik die direct op mn PC aansloot zonder router en toen deed het i-net weer als een tiet.

*Update*

Alles werkt weer, router was toch idd kapot.

Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  13. mik3

mik3 Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik heel even wat vragen aan een van jullie?

Kan iemand my helpen.
    Ik heb al heel veel dingen geprobeerd om op xbox live te komen maar het lukt niet. Ik heb al geprobeerd rechtstreeks verbinden met je modem dan is eht failed bij MTU en ik heb geprobeerd met router ertussen. Maar die router(Netgear WGT624v3 ) lukt niet eens normaal aan te sluiten op internet.
    Ik heb die hulplijn al gebeld en die weten het ook niet.
    Nu wil ik proberen om mijn xbox 360 rechtstreeks aan te sluiten via ICS.
    Maar als ik naar netwerkverbindingen ga en dan mijn internet wil delen en op oke druk. En dan internet opstart doet niet eens mijn internet het meer. Kan iemand mij misschien uitleggen wat ik precies moet doen?
    En als iemand weet hoe je die router (Netgear WGT624v3 ) kunt aansluiten kun je me dan helpen?

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    http://forum.xbw.nl/forumdisplay.php?f=4 dit zijn zeg maar de live en netwerk fora (een beetje zoeken, moet lukken). ICS vind ik persoonlijk pet, maar ieder zijn ding.

Wat betreft die connectie Kane, kabel vind ik handiger dan adsl. Zeker als je wil hosten. adsl max (theoretische) upload 1 megabit en kabel 2. Voor meer moet je in Nuenen wonen of aan een technische uni studeren anders is 2 mbit upload het maximaal betaalbare. Voor € 10, meer dan je nu betaalt heb je dat.

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Voor rechtstreeks moet ik mn xbox op manual zetten, dan moet je dus alles zelf invullen, kijk even bij de Fardo Live tread, daar vind je genoeg

16. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Waarmee duidelijk is gemaakt dat dit niet het goede forum is voor dit onderwerp. Bovenstaande link geeft je meer informatie. Deze gaat dicht.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina